اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال حادثه هولناک در شورابیل

استاندار اردبیل از حادثه‌دیدگان شورابیل دلجویی کرد

خبرگزاری فارس: به دنبال حادثه تلخ و تاسف‌بار شب گذشته شورابیل که منجر به مرگ یک نفر شد استاندار اردبیل با حضور در بیمارستان فاطمی اردبیل از تنها مصدوم بستری در بخش اورژانس عیادت کرد.

استاندار اردبیل از حادثه‌دیدگان شورابیل دلجویی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پس از این عیادت و بازدید از محل حادثه که صبح امروز به همراه شهردار اردبیل صورت گرفت دستور پیگیری جدی و سریع در بررسی حادثه را صادر کرده و خواستار برخورد جدی با علل این حادثه شد.

وی همچنین از مراقبت و مداوای حادثه‌دیدگان شورابیل خبر داد و خاطرنشان کرد: دو نفر از حادثه‌دیدگان شب گذشته به صورت سر‌پایی مداوا شده و تنها یک نفر در بیمارستان بستری است که امیدواریم با تلاش پزشکان مجرب استان مداوای این فرد انجام شود.

حادثه شب گذشته وسایل بازی شورابیل که منجر به فوت یک جوان و مصدوم شدن سه نفر شده بود واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشته است به طوری که برخی از کارشناسان علت این امر را بی‌توجهی پیمانکار پروژه در بازسازی و نوسازی وسایل بازی در محوطه شورابیل اعلام کردند.

پیش از این نیز چندین حادثه در شورابیل اتفاق افتاده که مصدومیت و مرگ چند نفر را به دنبال داشته که در آخرین حادثه یک دستگاه پژو در دریاچه شورابیل سقوط کرده و که علت آن نیز نبود حصار در اطراف این دریاچه بوده که سبب مصدومیت چند نفر از هموطنانمان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در خصوص این حادثه از مدیر مجموعه منطقه ویژه گردشگری و توریستی - تفریحی شورابیل به خبرنگار فارس که خواستار کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بود از دادن اطلاعات امتناع کرده و در این زمینه مدیر این مجموعه بعد از گذشت 12 ساعت اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول