اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش مشروح فارس از حادثه امروز خودروی وزیر راه و شهرسازی

خبرگزاری فارس: در حالی که وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سانحه امروز خودروی وزیر جان سالم به در بردند، منابع مسئول درباره علت وقوع این حادثه اختلاف نظر دارند.

گزارش مشروح فارس از حادثه امروز خودروی وزیر راه و شهرسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صبح امروز خودروی حامل وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن کشور در مسیر فیروزکوه ـ دماوند از جاده منحرف و واژگون شد، ولی خوشبختانه به سرنشینان آن آسیب جدی نرسید.

علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه وی برای بازدید از مسکن مهر دشت ناصر فیروزکوه و پروژه مسکن مهر دماوند به این منطقه سفر کرده بودند که پس از انجام بازدید از این طرح‏ها، در بازگشت خودروی حامل وزیر راه و شهرسازی دچار سانحه شد.

این سانحه در مسیر فیروزکوه ـ دماوند و در دو کیلومتری جاده دماوند در گردنه سرهار روی داد و خودرو پس از برخورد با گاردریل کنار جاده واژگون شد.

خودروی حامل وزیر سه سرنشین دیگر شامل راننده، محافظ و رئیس بنیاد مسکن داشت که هیچ کدام از سرنشینان آسیب جدی ندیدند.

وزیر راه و شهرسازی و دیگر همراهان وی پس از واژگونی خودرو با توجه به عملکرد سیستم ایربگ‌ به سلامت از خودرو خارج شدند؛ اما برای انجام معاینات پزشکی تحت نظر قرار گرفتند.

رئیس بنیاد مسکن کشور به بیمارستان سوم شعبان دماوند و دیگر سرنشینان به یکی از بیمارستا‌های تهران منتقل شدند که پس از انجام معاینات پزشکی و اطمینان از سلامتی کامل، همه این افراد مرخص شدند.

* نیکزاد صدمه جدی ندیده است

در همین حال، رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: حال عمومی وزیر راه و شهرسازی پس سانحه امروز خوشبختانه خوب بوده و نیکزاد صدمه جدی ندیده است.

تقی رضایی که به همراه وزیر مسکن شهرسازی، برای بازدید از پروژه‏های مسکن مهر دماوند و فیروزکوه به این دو شهرستان سفر کرده بود، ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه وی، امروز از پروژه مسکن مهر فیروزکوه بازدید کردند و سپس در مسیر عزیمت به محل پروژه مسکن مهر مهرآباد دماوند دچار سانحه شدند.

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران افزود: این سانحه به لطف الهی، به خیر گذشت و حال عمومی وزیر راه و شهرسازی مساعد و خوب است.

* رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بیمارستان مرخص شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند نیز در این زمینه گفت: حال عمومی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور که همراه وزیر راه و شهرسازی دچار سانحه شده بود، خوب است و وی دقایقی پیش از بیمارستان دماوند مرخص شد.

سیدمهدی معزی اظهار داشت: رئیس بنیاد مسکن همراه وزیر راه و شهرسازی در سانحه رانندگی دچار آسیب دیدگی و در بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری شد.

وی افزود: علیرضا تابش از ناحیه گوش دچار آسیب جزیی شده بود که پس از ویزیت پزشکان عمومی و متخصص گوش، حلق و بینی، قلب و ریه مرخص شد.

* علت سانحه: ترکیدگی لاستیک یا سرعت زیاد؟

در حالی امروز شاهد سانحه خودروی وزیر راه و شهرسازی در جاده دماوند بودیم که منابع مسئول در این زمینه اطلاعات دوگانه‏ای از علت وقوع حادثه ارائه می‏دهند.

برخی ترکیدگی لاستیک جلوی خودرو را علت حادثه بیان کردند و مسئولان پلیس راه نیز اعتقاد دارند که سرعت غیر مجاز علت وقوع حادثه بوده است.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران در این زمینه گفت: خودروی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به علت سرعت غیرمجاز دچار حادثه شد و سرنشینان آن به بیمارستان منتقل شدند.

کورانی اضافه کرد: خودروی لندکروز واژگون شده وزیر مسکن و شهرسازی چهار سرنشین داشت و اخبار منتشره در مورد ترکیدگی لاستیک خودرو صحت ندارد.

انتهای‌پیام/صا10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول