اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرمانداری گنبدکاووس خبر داد

آمادگی گنبدکاووس برای برگزاری مطلوب کنکور 1391

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس از آمادگی این شهرستان برای برگزاری مطلوب کنکور 1391 خبر داد.

آمادگی گنبدکاووس برای برگزاری مطلوب کنکور 1391

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی قزل‌سفلی در جلسه مشترک با مسئولان مؤسسه آموزش عالی شمس و دانشگاه علمی‌ کاربردی گنبدکاووس با بیان اینکه بیش از 5 هزار نفر از جوانان شهرستان گنبدکاووس به ایستگاه کنکور رسیدند اظهار داشت: برگزاری کنکور برای جوانان بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و خانواده‌ها انتظار دارند شرایط مناسبی برای فرزندشان مهیا شود تا با موفقیت این کنکور را بگذرانند.

وی عملکرد برگزارکنندگان کنکور را در میزان موفقیت جوانان در کنکور تاثیرگذار دانست و گفت: باید همه برگزارکنندگان کنکور با فرمانداری هماهنگی لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس افزود: برگزارکنندگان کنکور باید نهایت تلاش خود را برای فراهم‌ کردن شرایط ایده‌آل برای داوطلبان فراهم کنند و هماهنگی لازم را با مسئولان شهرستان داشته باشند و از تجربیات آموزش و پرورش و برگزارکنندگان کنکور در سال‎های قبل استفاده کنند تا داوطلبان با آسودگی خاطر و آرامش در کنکور شرکت کنند.

وی در خصوص تامین نور کافی مکان، بررسی مواد خوراکی و آب معدنی توزیعی بین داوطلبان کنکور به مسئولان مؤسسه آموزش عالی شمس تاکید کرد و افزود: برای عبور و مرور داوطلبان تمهیدات لازم اندیشیده شده و راهنمایی و رانندگی در خیابان‎های منتهی به مکان برگزاری کنکور مستقر و نظارت بیشتری می‌کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس خطاب به مسئولان دانشگاه علمی‌ کاربردی گفت: وضعیت کلی مکان دانشگاه علمی کاربردی یک برای برگزاری کنکور مناسب است و باید تلاش شود شرایط طوری مهیا شود که داوطلبان با آسودگی خاطر از کنکور سربلند بیرون بیایند.

برخی مسئولان شهرستان گنبدکاووس قبل از این جلسه که برای آمادگی برگزاری مناسب کنکور سراسری در این شهرستان برگزار شد از دانشگاه شمس و دانشگاه علمی کابردی یک که محل برگزاری کنکور در شهرستان گنبدکاووس است بازدید کردند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول