اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

صراحت و صداقت دو اصل مهم حوزه خبرنگاری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: اطلاع رسانی مداوم و دقیق یکی از بزرگ‌ترین رسالت‌های اصحاب خبر به شمار می‌رود.

صراحت و صداقت دو اصل مهم حوزه خبرنگاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی با بیان اینکه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا، اظهار کرد: بزرگ‌ترین راهکار حل مشکلات و نارسایی‌ها جامعه در حوزه‌های مختلف رعایت اصل تقوا است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف افراد در طول زندگی انجام وظایف محوله به آنها به صورت صحیح و دقیق است.

یعقوبی با اشاره به لزوم حساسیت نسبت به مسایل مختلف جامعه از سوی مردم افزود: در دنیای امروز افزایش آمار اعتیاد به مواد مخدر و الکل و همچنین افزایش سن ازدواج ناشی از کم توجهی به مسایل اخلاقی در جامعه است.

امام جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی‌(ع) تصریح کرد: در این روز بزرگ که به‌عنوان روز اکرام نامگذاری شده است همگان باید با یاری رساندن به بنیادهای ازدواج و خیریه زمینه حل مشکلات نیازمندان جامعه را فراهم کنند.

خطیب جمعه شهرضا با اشاره به سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: رعایت صراحت، صداقت و دقت مهم‌ترین شاخصه های حوزه خبر است و یک خبرنگار حرفه ای باید تمامی اصول اخلاقی را در حوزه خبر در نظر داشته باشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر خبرنگاران شهرستان شهرضا به صورت مداوم ضمن تعامل سازنده با مسئولان زمینه حل مشکلات ون نارسایی‌های موجود در سطح شهرستان را فراهم کرده‌اند و باید از این قشر تلاشگر قدردانی کنیم.

نماینده ولی فقیه در شهرضا با تشریح اهمیت اتحاد و هم دلی بین مسئولان بیان داشت: اتحاد و یک دلی بین مسئولین کلید حل مشکلات است و نباید برخی اختلافات زمینه نارضایتی مردم را ایجاد کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول