اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

امین بودن خصلت خبرنگار جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان گفت: از مهم‌ترین خصلت‌های خبرنگاری در جمهوری اسلامی ایران، امین بودن است.

امین بودن خصلت خبرنگار جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به شهادت محمود صارمی (خبرنگار ایرنا) به وسیله طالبان و نامگذاری این روز به نام روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران با درست نوشتن و عملکرد خود در برابر تهاجمات فرهنگی که دنیای کفر علیه اسلام راه انداخته است ایستادگی کرده و جواب آنها را می‌دهند.

وی با بیان اینکه یک خبرنگار باید صداقت، درستکاری و راست‌گویی را پیشینه راه خود قرار دهد، تاکید کرد: البته این موضوع بدان معنا نیست که هر صحبت‌ راستی را نیز بر زبان بیاوریم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه در برابر دشمنان باید عقل را به کار برد، تصریح کرد: برای جلوگیری از به رخ کشیدن مشکلات توسط دشمنان، به قول ما طلبه‌ها لازم نیست هر آنچه که می‌دانیم بگوییم.

وی ادامه داد: بسیاری از سایت‌ها مرکز دروغ پراکنی هستند و یک خبرنگار امین برای درج مطالب خود به این سایت‌ها مراجعه نمی‌کند، بلکه با تحقیق و مشخص کردن منابع صحیح مطالب خود را منتشر می‌کند.

*احترام به ایتام و نیازمندان مهم‌ترین عمل ماه مبارک رمضان است

امام جمعه اصفهان با اشاره به ولادت حضرت مجتبی (ع) و آغاز هفته اکرام تصریح کرد: در شرایط امروز که برخی از مدیران ما نتوانستند مدبرانه عمل کنند، اما هنوز هم ماه مبارک برکات خاص خود را دارد.

وی بیان داشت: در صورتی که بی‌مدیریتی برخی از مدیران مشکلاتی را به وجود آورده، خود ما باید این مدیریت را در اعمال زندگی خود اجرا کنیم.

*بمباران ناکازاکی و هیروشیما کارنامه آمریکا را ننگین کرد

امام جمعه اصفهان در مورد روز یکشنبه این هفته و یادبود بمباران ناکازاکی و هیروشیما با اشاره به اینکه طرفداری آمریکا از حقوق بشر با توجه به جنایتی که در بحرین و کشتارهایی که به وسیله مزدوران خود و برخی از کشورهای عربی در سایر نقاط انجام می‌دهد، خجالت آور است، تاکید کرد: حال اگر در این طرف یک جنایتکار تنبیه شود صدای آنها به ادعای طرفداری از حقوق بشر بلند می‌شود.

*ماه رمضان میدان مسابقه خلق خدا است

امام جمعه اصفهان گفت: خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه برای خلق خود قرار داد.

وی تاکید کرد: ابتدای حرکت در ماه مبارک رمضان، طاعت خدا و انتهای آن رضایت خدا است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول