اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

احداث 5 استخر ورزشی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر از احداث 5 استخر ورزشی در سال جاری در استان بوشهر خبر داد.

احداث 5 استخر ورزشی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای هیئت جودو استان بوشهر اظهار داشت: ما در بحث ورزش جودو داشتن یک سالن اختصاصی که از دغدغه‌های مهم ما بود، توانستیم با کار و تلاش شبانه‌روزی و با حمایت مسئولان استانی سالن جودو در استان بوشهر را راه‌اندازی کنیم که با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: نظیر پروژه سالن جودو استان در سطح کشور بسیار اندک است و یکی از ارزشمندترین پروژه‌ها در سطح کشور می‌باشد که الان با این اتفاق توقع اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از هیئت جودو استان این است که استعدادهای جوانان در رشته جودو در سطح شهرستان‌ها را اولویت‌بندی و شناسایی کند.

وی با اشاره به اینکه در طول 4 ماهه اول سال جاری 35 پروژه عمرانی در سطح استان بوشهر در حوزه ورزش و جوانان شروع کرده‌ایم عنوان کرد: ما در استان بوشهر از اول انقلاب تاکنون فقط 4 استخر ورزشی اختصاصی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان داشتیم، که امسال به تنهایی احداث 5 سالن استخر ورزشی در سطح استان بوشهر در نظر داریم که مراحل ساخت آن‌ها شروع شده است و این تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی مسئولین ورزش و جوانان استان بوشهر را نشان می‌دهد که چگونه برای رشد و تعالی ورزش استان گام بر‌می‌دارند.

رئیس هیئت جودو استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: در بخش ورزش جودو استان بوشهر کارهای بسیار خوب و ارزنده‌ای در سطح استان و هیئت انجام شده‌ است، ولی برای رسیدن به نقطه ایده‌آل هنوز فاصله داریم.

فتح‌الله جمیری با بیان اینکه برنامه داریم در تمامی شهرستان‌های استان هیئت جودو را فعال‌تر کنیم عنوان کرد: در طول دو سال اخیر ظرفیت‌های عمرانی بسیار خوبی در سطح استان بوشهر ایجاد شده که باید با رشد این فضاها، مجموعه جودو نیز در سطح استان گسترش یابد و جوانان بسیاری به این ورزش جذب نمائیم.

جمیری در ادامه به اقدامات و فعالیت‌های هیئت جودو استان بوشهر اشاره کرد و گفت: اعزام مربی جهت ارتقاء درجه ممتاز، برگزاری آزمون کمربند دان یک و دو توسط مربیان بوشهری در استان، اعزام داوران استان بوشهر به کلاس‌های داوری درجه یک و ممتاز کشور، راه‌اندازی پنج کلاس دفاع شخصی در استان بوشهر، برگزاری متعدد مسابقات استانی و کشوری در سطح استان، کسب مقام قهرمانی لیگ برتر جودو کشور در سال 91، دعوت و تمرین مشترک با تیم ملی بزرگسالان کشور در استان بوشهر، حضور مستمر جودوکاران استان در اردوهای تیم ملی و راه‌اندازی آکادمی تیم‌های ملی جودو در جنوب کشور در استان بوشهر از جمله اقدامات و فعالیت‌های هیئت جودو استان بوشهر می‌باشد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول