اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت قایقرانی استان البرز خبر داد

حضور 5 ورزشکار البرزی در تیم‌های ملی کاناپولو

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت قایقرانی استان البرز گفت: در حال حاضر پنج ورزشکار البرزی عضو تیم‌های ملی کاناپولوی هستند.

حضور 5 ورزشکار البرزی در تیم‌های ملی کاناپولو

حسین خیراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز از نظر دسترسی به امکانات طبیعی و همچنین وجود تجهیزات مناسب از جمله استان‌هایی است که ورزشکاران توانمندی در ورزش‌های آبی تربیت کرده است.

وی تصریح کرد: وجود سد کرج و رودخانه‌های کرج و طالقان موجب شده تا ورزشکاران این استان از امکانات طبیعی مناسبی برخوردار بوده و همین امر امتیاز بزرگی برای ورزشکاران البرز محسوب می‌شود.

سرپرست هیئت قایقرانی استان البرز افزود: همچنین طی سال‌های اخیر از سوی مدیریت کلان ورزش سرمایه‌گذاری خوبی در رشته‌های ورزشی آبی در این استان صورت گرفته که ما اکنون دستاوردهای آن را شاهد هستیم.

خیراللهی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه در حال حاضر تیم‌های ملی کاناپولوی در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی و بین‌المللی آماده می‌کند.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که در این تیم‌ها پنج ورزشکار البرزی حضور داشته و این امر نشان دهنده توانمندی استان در ورزش‌های آبی است.

توسعه چشم‌گیر ورزش‌های آبی در استان البرز

سرپرست هیئت قایقرانی استان البرز تاکید کرد: در سال‌های اخیر ورزش‌های آبی از جمله قایقرانی در استان البرز پیشرفت و توسعه چشم‌گیری داشته که با تلاش همگانی این موفقیت‌ها محقق شده است.

خیراللهی افزود: در صورت توجه بیشتر مدیریت استان البرز و همچنین ادارات کل ورزش و جوانان، این دستاوردهای فوق می‌تواند تداوم داشته تا جایی که البرز به جایگاه مهمی چون قطب ورزش‌های آبی کشور تبدیل شود.

وی عنوان کرد: امکانات و تجهیزات مناسبی که در این استان وجود دارد،‌ مشوق اصلی جوانان است و می‌توانیم با هدفمند کردن مسیر ورزشی این جوانان، در آینده حرف‌های بسیاری حداقل در آسیا داشته باشیم.

به گفته سرپرست هیئت قایقرانی استان البرز هم اکنون شایگان خیراللهی و مهرداد جافری از جوانان البرزی عضو تیم ملی نوجوانان کاناپولوی کشورمان هستند که در اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور در مسابقات جهانی حضور دارند.

خیراللهی متذکر شد: از سوی دیگر آقایان هومن بیگدلی، علی مولایی و علی قدمی از استان البرز عضو تیم ملی بزرگسالان کاناپولوی هستند.

این مسئول در پایان تاکید کرد: مدیریت ورزش استان البرز تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف مهم که طی سال‌های آینده تعداد ملی‌پوشان البرزی در ورزش‌های آبی افزایش یابد به کار بسته است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول