اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریورماه امسال

المپیاد ورزش کرمانیان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری‌ المپیاد ورزش کرمانیان در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

المپیاد ورزش کرمانیان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، عباس ارجمند در حاشیه مراسم معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان یکی از مسائلی است که در اداره کل ورزش بر آن تأکید شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های توسعه ورزش همگانی و قهرمانی باید آماده شود، افزود: در اوایل شهریور ماه سال جاری تور دوچرخه‌سواری شهید باهنر در سیرجان برگزار می‌شود.

ارجمند از برگزاری المپیاد ورزشی کرمانیان نیز در شهریور ماه سال جاری خبر ‌داد و گفت‌: این المپیاد در 20 رشته ورزشی برای آقایان و 13 رشته ورزشی برای خواهران برگزار‌ می‌شود.

وی روند توسعه ورزش استان کرمان را با حرکت‌های مثبتی که از سوی مجمع نمایندگان استان در حال انجام است، خوب ارزیابی کرد و افزود: سال جاری پیش‌بینی می‌شود با تخصیص خوب اعتبارات ورزش طرح‌های عمرانی نیز در سطح استان گسترده باشد.

به گزارش فارس در این مراسم اصغر حدیدی به عنوان مسئول جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان معرفی و از خدمات نوربخش محمودآبادی قدردانی شد.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول