اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

ورزش برای نوجوانان و جوانان مقوله اجتماعی و فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه ورزش برای همه اقشار جامعه است گفت: ورزش برای نوجوانان و جوانان یک مقوله اجتماعی و فرهنگی است.

ورزش برای نوجوانان و جوانان مقوله اجتماعی و فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان نخبه مؤسسه یاران سبز موعود با اشاره به اینکه ورزش برای تمامی اقشار جامعه لازم و ضروری است افزود: بیشترین فعالیت این اداره کل برای جوانان 10 تا 25 سال است و این قشر جامعه هدف اداره ورزش و جوانان است.

وی همچنین تصریح کرد: دو بال معنویت و تندرستی برای رسیدن به اهداف لازم است و هر کس به دنبال پیشرفت و رسیدن به کمال می‌باشد باید به این دو مقوله هم توجه کند.

در ادامه معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در دوره‌ای هستیم که نگاه جوانان و نوجوانان به مسائل فرهنگی متفاوت است و برای صحبت با این عزیزان در خصوص مسائل فرهنگی باید با زبان آنها صحبت کنیم.

پیمان عین‌القضاتی افزود: دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران دهه کادرسازی نیروهای انقلابی است و این جوانان و نوجوانان در فردای این کشور مسئولیت‌های مهمی را در نظام مقدسی جمهوری اسلامی به عهده می‌گیرند بنابراین از هم‌اکنون باید با این شرایط آشنا شوند.

مدیر مؤسسه یاران سبز موعود در اراک نیز گفت: این مؤسسه هشت سال است در شهرهای اراک، محلات و یک شهر از استان فارس کار خود را آغاز کرده است.

حجت‌الاسلام عباسی اظهار داشت: نزدیک به 90 درصد دانش‌آموزان زیر نظر مؤسسه معدلی بین 19 تا 20 را دارند و معدل مابقی بین 18 تا 19 می‌باشد.

وی ایجاد حلقه پژوهش برای یادگیری روش‌های تحقیق و پژوهش، برنامه‌های روخوانی قرآن، بحث احکام و برنامه‌های ورزشی را از جمله برنامه‌های این مؤسسه خواند و تصریح کرد: امسال هفتاد دانش‌آموز در دو سطح یک و دو زیر نظر این مؤسسه به فراگیری بحث‌های فرهنگی می‌پردازند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول