اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

ورزش فارس در شرایط نابرابر با استان‌های دیگر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزش حرفه‌ای و قهرمانی فارس در شرایطی نابرابر با استان‌های دیگر از جمله استان‌های همجوار خود است.

ورزش فارس در شرایط نابرابر با استان‌های دیگر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا کمانه صبح امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان شیراز که با حضور فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه همگام با حرکت در مسیر ورزش باید به امور جوانان نیز رسیدگی شود با اشاره به شرایط ورزش حرفه‌ای در استان فارس، اظهار داشت: ورزش حرفه‌ای و قهرمانی فارس در شرایطی نابرابر با استان‌های دیگر از جمله استان‌های همجوار خود است.

وی افزود: به دلیل نبود حمایت‌های لازم محصول قهرمانی ورزش استان فارس به دیگر استان‌ها در عین حال میل باطنی کوچ می‌کنند و حتی تیم‌های ورزشی ما نیز به راحتی به فروش می‌رسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه بر اساس قانون دولت نمی‌تواند از ورزش حرفه‌ای حمایت کند، خاطرنشان کرد: ما در نهایت فقر می‌خواهیم در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای حضور داشته باشیم و به واقع نباید این قانون تنها در فارس اجرا شود و با عدم اجرای این قانون در برخی استان‌های کشور ورزشکاران قهرمان ما در شرایطی نابرابر در مسابقات قرار گیرند چرا که اعتقاد راسخ داریم فارس از مربیان، داوران و قهرمانان ارزنده‌ای برخوردار است.

کمانه اشاره‌ای نیز به کمبود سرانه فضای ورزشی در شیراز داشت و تصریح کرد: نباید اجازه دهیم کمبودها خللی در رشد ورزش شهرستان شیراز و استان فارس به وجود آورد و باید از تمام ظرفیت‌ها مانند اماکن ورزشی دستگاه‌ها و پادگان‌ها در راستای ایجاد نشاط و شادابی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی که جوانان ما را تهدید می‌کند، بهره لازم را ببریم.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول