اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

خبرنگاران نسبت به بیان حقایق اهتمام ورزند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: خبرنگاران باید نسبت به بیان حقایق و واقعیات اهتمام ورزند.

خبرنگاران نسبت به بیان حقایق اهتمام ورزند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان اظهار داشت: رمضان ماه عبادت و راز و نیاز است و انسان مؤمن باید نهایت استفاده را از برکات این ماه عزیز ببرد.

وی به ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و افزود: امام حسن مجتبی(ع) در اکرام ایتام و کمک به مستمندان اهتمام ویژه‌ای داشته است.

امام جمعه کنگان خاطر نشان کرد: بر اساس روایات اسلامی، امام حسن(ع) دو بار تمام اموال و 3 بار نیمی از اموال خود را در راه خدا انفاق کرده بودند.

محمودی تصریح کرد: این سیره، راه و روش، مسئولیت ما را در قبال جامعه اسلامی و فقرای جامعه بسیار سنگین می‌کند و باید از خود پرسید که آیا ما می‌توانیم از سیره ایشان پیروی کنیم.

وی در ادامه به جشن گلریزان و لزوم مشارکت خیران و مردم در این مراسم اشاره کرد و اذعان داشت: این روزها جشن گلریزان به همت شما عزیزان و نیکوکاران برگزار می‌شود و زندانیان جرائم غیر عمد، با کمک شما آزاد می‌شوند و باید توجه داشت آسیبی که به اجتماع به دلیل حضور این افراد در زندان وارد می‌شود بسیار سنگین است و باید به این نکته توجه جدی شود.

امام جمعه کنگان به روز خبرنگار اشاره کرد و با توصیه به خبرنگاران برای عمل به رسالت واقعی خبرنگاری گفت: خبرنگاری کاری بس حساس و تاثیرگذار است و از عزیزانی که در این عرصه خطیر در شهرستان کنگان، علاقه‌مندانه تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

محمودی بیان کرد: خبرنگاران باید نسبت به بیان حقایق و واقعیات اهتمام ورزند و نباید از مسیر مستقیم منحرف شوند.

امام جمعه بندر کنگان همچنین به اتفاقات اخیر در منطقه و اوضاع سیاسی کشورها اشاره کرد و گفت: اوضاع در عربستان به هم ریخته است و هر روز علیه آل سعود تظاهرات گسترده‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: جنایات در میانمار به حد نهایی خود رسیده و مسئولان حقوق بشر تازه به این فکر افتاده‌اند که این جنایات را بررسی کنند؛ آیا کشتار مسلمانان بی‌گناه نقض حقوق بشر محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول