اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اعیاد شعبانیه خبر داد

اطلاع‌رسانی خدمات ارائه شده به مردم در نیمه شعبان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اعیاد شعبانیه گفت: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اعیاد شعبانیه به صورت لحظه‌ای اخبار مربوط به خدمات‌رسانی دستگاه‌‌ها را تهیه کرده و در اختیار مردم قرار داد.

اطلاع‌رسانی خدمات ارائه شده به مردم در نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اعیاد شعبانیه، سیدجواد آل‌احمد اظهار کرد: ستاد اعیاد شعبانیه دارای کمیته‌های مختلفی است که یکی از فعال‌ترین آنها کمیته اطلاع‌رسانی بوده و این کمیته فعالیت‌ گسترده‌ای در ایام نیمه شعبان داشت.

وی افزود: با تاکید استاندار قم این کمیته از نخستین ساعات ورود مسافران و زائران به قم فعال شده و اخبار مربوط به ورود آنها را سریع، شفاف و صریح در لینک ستاد اعیاد شعبانیه در سایت استانداری منتشر کرده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اعیاد شعبانیه با اشاره به خدمات گسترده ستاد اعیاد شعبانیه در سال جاری گفت: اخبار مربوط به تمام این اقدامات توسط کمیته اطلاع‌رسانی تهیه و منتشر شده است.

وی ادامه داد: اعضای این کمیته با دعوت از مدیران دستگاه‌های مختلف و انجام مصاحبه با این افراد، مجموعه اقدامات زیرمجموعه آنها را تهیه کرده و در سایت استانداری قرار داده‌اند.

آل‌احمد بیان داشت: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اعیاد شعبانیه علاوه بر مصاحبه‌های حضوری، با سایر مدیران و مسئولان نیز تماس تلفنی برقرار کرده و اطلاعات مربوط به خدمات صورت گرفته را منعکس کرد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اعیاد شعبانیه با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی به موقع از خدمات ارائه شده به زائران گفت: امکانات مورد نیاز مانند اینترنت پرسرعت، رایانه، فکس و سایر ملزومات مربوط به اطلاع‌رسانی سریع و به موقع در محل کمیته اطلاع‌رسانی قرار داده شد تا هیچ خللی در تهیه و ارسال اخبار به وجود نیاید.

وی ابراز کرد: اخبار مربوط به مسجد مقدس جمکران و مجموعه اقدامات ترافیکی، بهداشتی، خدماتی، امداد و نجات و توزیع مایحتاج ضروری مسافران به صورت لحظه‌ای تهیه شده و در صفحه وی‍ژه اعیاد شعبانیه سایت استانداری قم منتشر شد و این اخبار برای استفاده در اختیار دیگر رسانه‌ها نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول