اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسلامشهر:

نظارت بر بازار‌های اسلامشهر تداوم دارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار اسلامشهر گفت: با انجام نظارت‌های ویژه و مستمر شرایط مطلوبی بر بازارهای اقتصادی این شهرستان حاکم است و این نظارت‌ها را تداوم خواهیم داد.

نظارت بر بازار‌های اسلامشهر تداوم دارد

محمدرضا موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان رسانه‌های غربی و بدخواهان تلاش بسیاری داشتند تا شرایط اقتصاد داخلی ما را بحرانی جلوه دهند.

وی تصریح کرد: شایعات و دروغ‌ها در حالی منتشر شد که ما مشکلی برای تامین مواد پر مصرف و کالاهای اساسی مردم نداشته و این امر در طول ماه مبارک رمضان اثبات شد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه اقلام غذایی پر مصرف هم اکنون در بازارهای این شهرستان عرضه می‌شود؟ گفت: در دوره‌ای برخی از اقلام کمتر از نیاز بازار توزیع می‌شد که با انجام برنامه‌ریزی و ورود جدی دستگاه‌های مسئول این مسئله نیز بر طرف شد.

موفق تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت اقتصادی و بازارهای اسلامشهر در شرایط مطلوبی قرار داشته و مردم نیازهای خود را تهیه و خریداری می‌کنند.

وی دست‌یابی به این موفقیت را مرهون نظارت بی‌وقفه و مستمر بر عملکرد واحدهای صنفی فعال در اسلامشهر دانست و گفت: در این مدت به ویژه در طول ماه مبارک رمضان شاهد همکاری اصناف با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی بودیم و نظارت‌های مستمر نیز تاثیر مطلوبی در آرامش بازار داشت.

آغاز برنامه‌ریزی برای تامین کالاهای اساسی در اول مهر

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری اسلامشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا با پایان ماه مبارک رمضان نظارت‌ها نیز به پایان می‌رسد؟ ادامه داد: پس از ماه مبارک ما فصل بازگشایی مدارس را در پیش داریم و که از هم اکنون برنامه‌ریزی لازم برای تامین کالاهای اساسی مردم در اول مهر آغاز شده است.

موفق متذکر شد: بنابراین در این مدت نیز نیازمند نظارت ویژه بر عملکرد اصناف هستیم و باید طرح‌های نظارتی را تداوم دهیم.

وی در پایان اذعان داشت: امیدوارم پس از ماه مبارک رمضان نیز همچون این ایام، شاهد همکاری مناسب واحدهای صنفی با دستگاه‌های اجرایی مسئول باشیم.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول