اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

استقبال گسترده مردمی از بازارچه تعاون روستایی یاسوج

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه‌اندازی رسمی بازارچه همیار تعاون روستایی گفت: این بازارچه که به صورت دائمی به کار خود ادامه می‌دهد در همین روزهای نخست با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

استقبال گسترده مردمی از بازارچه تعاون روستایی یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جهان رستمی شامگاه یک‌شنبه در حاشیه بازدید از بازارچه همیار تعاون روستایی اظهار کرد: اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که برای مسئولان، فروشندگان و تولیدکنندگان ضامن پیشرفت بوده که امروز این بازارچه جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد بازارچه همیار تعاون روستایی را دائمی خواند و تاکید کرد: این بازارچه در همه ایام سال دایر بوده و بسیاری از اجناس مورد نیاز مردم را در معرض خرید آنها قرار می‌دهد.

رستمی ادامه داد: وجود بسیاری از کالاهای مورد نیاز مردم در یک مرکز خرید موجب کاهش اتلاف وقت مردم، کاهش هزینه‌ها و نظارت بیشتر بر سلامت و قیمت کالاها خواهد شد.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر دائمی بودن بازارچه همیار تعاون روستایی گفت:‌ بسیاری از کالاهای عرضه شده در این بازارچه با 10 تا 15 درصد تخفیف به مردم فروخته می‌شود.

وی به توزیع مرغ به قیمت مناسب در این بازارچه اشاره کرد و با پذیرفتن نابسامانی در این عرصه تصریح کرد: در روزهای نخست ماه مبارک رمضان در یک تا دو غرفه مرغ به قیمت مناسب به مردم فروخته شد ولی این میزان مرغ پاسخگوی نیاز مردم نبوده که به همین منظور برنامه داریم با رایزنی با مسئولان امر تعداد غرفه‌های فروش مرغ را افزایش دهیم.

رئیس سازمان تعاون روستایی، این سازمان را دخیل در امر توزیع و فروش مرغ ندانست ولی اظهار امیدواری کرد تا مرغ به اندازه نیاز مردم در غرفه‌های بازارچه همیار تعاون به مردم عرضه شود.

وی توضیح داد: بازارچه همیار تعاون روستایی در محیطی بسیار مناسب و بزرگ در وسط شهر یاسوج احداث شده که می‌تواند نقش بسیار مؤثری در ساماندهی بازار و عرضه مستقیم محصولات به مردم با قیمت‌های مناسب داشته باشد.

رستمی از تولیدکنندگان خواست تا محصولات تولیدی خود را در این غرفه‌ها به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش برسانند تا هم خود به سود بهتری دست پیدا کنند و هم مردم از محصولات آنها راضی باشند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تعاون روستایی آماده همکاری با تولیدکنندگان به ‌ویژه محصولات کشاورزی برای اختصاص غرفه به فروش محصولات آنها و دیگر همکاری‌هاست که انتظار داریم تولیدکنندگان و افراد فعال در بازار از این فرصت بسیار خوب بهره ببرند.

رستمی بیان کرد: این بازارچه با حمایت دیگر مسئولان می‌تواند محل مناسبی برای ساماندهی بازار مرغ، ماهی، انواع محصولات کشاورزی، میوه و تره‌بار و دیگر کالاهای ضروری مورد نیاز مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازارچه دائمی همیار تعاون در مرکز شهر یاسوج در گلستان 10 به همت تعاون روستایی در روزهای نخست ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری رسید که با توجه به اینکه نخستین تجربه در این استان محسوب می‌شود تاکنون مورد استقبال مردم قرار گرفته و آینده خوبی برای آن متصور است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول