اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد خبر داد

تنش بازار مرغ به حداقل رسید/مرغ در پارس‌آباد کیلویی 4700

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: تنش بازار مرغ که در روزهای گذشته به دلایل مختلف اوج گرفته بود، تعدیل شده و با تثبیت قیمت 4‌ هزار و 700 تومان اهالی به راحتی قادر به تأمین گوشت سفید خود هستند.

تنش بازار مرغ به حداقل رسید/مرغ در پارس‌آباد کیلویی 4700

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: با تدبیر و درایت استاندار اردبیل مبنی بر جلوگیری از خروج مرغ زنده و کشتار شده از محدوده جغرافیایی استان و توسعه مراکز توزیع و عرضه گوشت مرغ گرم بسیاری از چالش‌ها و گرفتاری‌ها برطرف شده و یک روند مطلوب توزیع روزانه را شاهد هستیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در هفته‌های گذشته بیش از 150 تن مرغ کشتار روز به نرخ چهار هزار و 700 تومان توزیع شده است که بخشی از رضایتمندی مردم با این اقدام فراهم شده است.

کریمی خاطر نشان کرد: این میزان گوشت مرغ با هدف کنترل و ایجاد تعادل قیمت گوشت مرغ و رفع کمبود بازار بین شهروندان توزیع شده است.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: طرح توزیع مرغ به قیمت مصوب با نظارت جدی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و دستگاه‌های نظارتی و کنترلی تا ایجاد تعادل واقعی در قیمت مرغ در بازار ادامه می‌یابد.

وی از توزیع برنج ایرانی و خارجی به قیمت مصوب در فروشگاه‌های متعدد خبر داد و بیان کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

فرماندار پارس‌آباد برخورد جدی با گران‌فروشان و تشدید نظارت بر قیمت کالاها و خدمات را یادآور شد و ادامه داد: از شهروندان انتظار داریم برای جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و مقابله جدی با پدیده گران‌فروشی هرگونه تخلف صنفی را به شماره 124 اطلاع دهند.

کریمی در ادامه سخنان خود گفت: برخی دست‌های مرموز در کار است تا به برخی نابسامانی‌ها در این حوزه دامن بزند که با تدبیر مناسب و شایسته امیدواریم این ضعف و نقص به سرعت برطرف شود.

به گزارش فارس، در شهرستان بیله‌سوار نیز جلسه تنظیم بازار برگزار شد که در این جلسه فرماندار شهرستان بیله‌سوار با تاکید بر غیرقانونی بودن توزیع مرغ به قیمت بالاتر از چهار هزار و 700 تومان افزود: در این زمینه قرار است با متخلفان برخورد قاطع صورت گرفته و با پدیده گران‌فروشی مقابله شود.

رسول زیبانژاد تصریح کرد: اعضای کمیته تنظیم بازار شهرستان بیله‌سوار برای مقابله با هرگونه گران‌فروشی و کم فروشی تلاش می‌کنند تا بر پایه برنامه‌ریزی‌ها تمام امکانات لازم برای تعدیل قیمت‌ها و تأمین مایحتاج عمومی مردم در ماه میهمانی خدا فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: ما معتقدیم با تکیه بر تولید و توانمندی داخلی می‌توانیم از بحران‌ها و برخی تنش‌های اقتصادی ناشی از تحریم عبور کنیم که در این زمینه انتظار می‌رود طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای و تقویت سیاست‌گذاری‌ها را به شایستگی داشته باشیم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول