اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

100 بازرس نامحسوس بازار کهگیلویه را کنترل می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: با نشستی که با ادارات و اقشار مختلف مردم در سطح این شهرستان داشتیم، قرار شد 100 بازرس نامحسوس از میان آن‌ها انتخاب شده تا در کنترل نامحسوس بازار فعالیت کنند.

100 بازرس نامحسوس بازار کهگیلویه را کنترل می‌کنند

سید ناصر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: کنترل و نظارت دقیق بر بازار از سوی دستگاه‌های نظارتی و همه شهروندان در شرایط کنونی امری اجتناب‌ناپذیر است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه هر نوع کوتاهی در نظارت بر فعالیت بازار زمینه را برای سودجویی منفعت‌طلبان فراهم می‌کند، افزود: حفظ تعادل در بازار نیاز به نظارت مستمر و جدی دارد که این امر جز با نظارت جدی و همیاری مردم میسر نخواهد شد.

رضایی تاکید کرد: قاطبه بازاریان ما انسان‌های منصف و وارسته‌ای هستند که در لباس کسب و تجارت به خلق خدا خدمت خالصانه می‌کنند.

این مسئول افزود: در صنف بازاریان عده‌ای انگشت شمار پیدا می‌شوند که به قصد سوء استفاده، آبروی این قشر باشرافت و زحمت‌کش را با زیاده‌خواهی خود زیر سئوال می‌برند.

وی بر لزوم برخورد جدی و شدید با تمامی متخلفان و سودجویان تاکید کرد و گفت: باید در بازار کنترل شدید با اشد برخوردها و با بهره‌گیری از تمامی اختیارات قانونی در رأس برنامه همه سازمان‌های نظارتی و بازرسی قرار گیرد. 

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به گستره وسیع صنوف و شناختی که بازاریان از بازرسان امور صنفی، صنعت، معدن و تعزیرات حکومتی پیدا کرده بودند، لازم بود که چاره‌ای برای نظارت جدی بر بازار داشته باشیم تا عرصه بر سودجویان تنگ شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا با رایزنی‌ها و نشست‌هایی که با ادارات، نهادها، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم در سطح شهرستان کهگیلویه داشتیم، قرار شد 100 بازرس نامحسوس از میان آن‌ها انتخاب کرده تا در کار کنترل نامحسوس بازار، یاری‌رسان بازرسان مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت باشند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه ابراز امیدواری کرد که با حضور این بازرسان در سطح بازار، قدرت مانور و عرض اندام از متخلفان و برهم زنندگان نظم بازار گرفته خواهد شد تا دیگر شاهد بحران‌های کاذب در بازار نباشیم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول