اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس:

رفع مشکلات مردم باید دغدغه اصلی مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات مردم به خصوص در برهه کنونی، باید دغدغه اصلی مسئولان باشد.

رفع مشکلات مردم باید دغدغه اصلی مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی صبح امروز در دیدار با شماری از مردم شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر که در دفتر وی انجام شد و بیش از سه ساعت به طول انجامید، ضمن پیگیری مسائل و مشکلات مردم در حوزه‏‌های مختلف اظهار داشت: امروز مسئولان وظیفه دارند تا همه مسائل و گرفتاری‏‌های مردم را با دقت بررسی کنند و در راستای رفع موانع و مشکلات موجود گام بردارند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به درخواست‏‌های مردمی و تلاش در راه برطرف ساختن دغدغه‏‌های جامعه را یکی از مهم‏ترین وظایف خود می‏‌دانیم و همواره به فعالیت در این زمینه اهتمام خواهیم داشت، از دست‏‌اندرکاران دفتر خود خواست تا تمام درخواست‏‌های عمومی را دریافت کرده و نسبت به رسیدگی آن اقدام کنند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مشکلات مردم در زمینه‏‌های مختلف گفت: شمار زیادی از گرفتاری‏‌های مردم، مشکلات ریز و کوچکی است که با اندکی تدبیر و همت مسئولان برطرف می‏‌شود.

خسروی تاکید کرد: باید در حل معضلات اجتماعی و رفع موانعی که پیش روی عموم مردم قرار دارد، از همه توان و ظرفیت خود استفاده کرده و ذره‏‌ای کوتاهی در کار نداشته باشیم.

وی از مسئولان نهادهای دولتی و دستگاه‏‌های اجرایی استان سمنان نیز خواست تا در بررسی و رفع مشکلات مردم از برخی کج‏‌سلیقگی‏‌ها دوری کنند و تمام اهتمام خود را در راه رفع خواست‏‌های عمومی بگذارند.

در نشست‏‌های چهره به چهره نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با شماری از مردم، مسائل مختلفی در بخش‎هایی نظیر اشتغال، مسکن مهر، مالیات بر ارزش افزوده، مشکل اشتغال جوانان تحصیل‏‌کرده جویای کار، دریافت تسهیلات، امور تحصیلی، مسائل و مشکلات اداری، تکریم ارباب رجوع، مسائل شهری و روستایی و . . . مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول