اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شبانکاره:

معیشت مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شبانکاره گفت: معیشت مردم باید مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد.

معیشت مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شبانکاره اظهار داشت: تمام مسئولان باید رفاه و آسایش مردم را وظیفه خود بدانند و از تمام توانی که در اختیار دارند برای این هدف بهره ببرند.

امام جمعه شبانکاره خاطر نشان کرد: باید کارها را برای مردم سهل و آسان کنیم و از این طریق رضایت خاطر ایشان را جلب کنیم زیرا پیچیدگی و سختی کارها سبب نارضایتی مردم می‌شود.

وی افزود: برخی کارها را به راحتی می‌توان در ادارات و دستگاه‌های اجرایی بخش‌ها انجام داد و ارجاع آن به مرکز شهرستان فقط سبب پیچیدگی کارهاست.

حمادی بیان کرد: مراجعه به مرکز بخش برای اهالی روستاهای تابعه آسان‌تر از مراجعه به مرکز شهرستان است و مدیران ادارات مرکز بخش با انجام کارهای مراجعین در مرکز بخش از ارجاع ایشان به مرکز شهرستان خودداری کنند.

امام جمعه شبانکاره با تاکید بر اینکه معیشت مردم باید مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد گفت: مدیران و مسئولان اجرایی باید به معیشت مردم توجه داشته باشند و زمینه بهبود وضعیت معیشتی مردم را فراهم آورند.

بخشدار شبانکاره در این نشست اذعان کرد: مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی به‌ خصوص ادارات آب و برق، در ماه مبارک رمضان آسایش و رفاه مردم را در رأس کارها و دستورات خویش قرار دهند و از تمام توان برای دستیابی به این هدف والا و ارزشی بهره ببرند.

مختار چترسنجی متذکر شد: ادارات آب و برق در حد امکان از قطع آب و برق خودداری و تعمیرات را در صورت امکان به پس از ماه رمضان موکول کنند.

وی اضافه کرد: رفع اقلام ضروری و نیازهای مردمی از مهم‌ترین اهداف مسئولان شهرستان است و در بخش شبانکاره به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یافته‌ایم.

چترسنجی بیان داشت: به منظور رفع مشکل مرغ در بخش شبانکاره در روزهای اخیر 3 هزار و 500 کیلوگرم گوشت مرغ در شبانکاره توزیع شده و پاسخگوی نیازهای مردمی بوده است.

بخشدار شبانکاره گفت: برگزاری جشن گلریزان از برنامه‌های مهمی است که در بخش شبانکاره در دستور کار داریم و از مدیران و خیرین شبانکاره می‌خواهیم در این جشن مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول