اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز خبرنگار

500 خبرنگار گیلان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: به مناسبت روز خبرنگار از 500 خبرنگار گیلان تجلیل به عمل می‌آید.

500 خبرنگار گیلان تجلیل می‌شوند

حمید حاذق‌نیکرو امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت در آستانه روز خبرنگار و برنامه‌های پیش‌بینی شده مناسبت این روز در گیلان اظهار کرد: خبرنگار رسالت مهم پیام‌رسانی در عرصه‌های مختلف حیات بشری را دارد.

وی افزود: رسالت عظیم پیام رسانی اسوه زنان عالم، حضرت زینب کبری (س) در نهضت عاشورا از مقوله پیام رسانی در عرصه زنده نگاه داشتن اسلام ناب قابل تأمل است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حضور خبرنگاران و تبدیل آنها به خون نگاران در نبردهای حق و باطل از جمله دفاع مقدس را از جمله حماسه‌آفرینی این قشر پرتلاش دانست و تصریح کرد: اکنون نیز در صحنه‌های نبرد نرم خبرنگاران هستند که در این عرصه باید بدرخشند و حماسه‌آفرین شوند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار نظام مقدس جمهوری اسلامی از ارباب رسانه و خبرنگاران در مقطع حساس کنونی، حضور هوشمندانه و هدفمند است.

به گفته حاذق‌نیکرو، خبرنگار باید با در نظر گرفتن منافع ملی وارد صحنه نبرد و مبارزه نرم با جبهه استکباری در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی شود و رسالت الهی خود را به منصه ظهور برساند.

وی درباره برنامه‌های نکوداشت روز خبرنگار اذعان کرد: به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار و این قشر شریف و بیدار و خادم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری استانداری، خانه مطبوعات گیلان و دیگر دستگاه‌های دولتی در آستانه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کند.

این مسئول افزود: در این برنامه توجه ویژه به جایگاه خبرنگار داده می‌شود و از 500 خبرنگار گیلانی تجلیل به عمل می‌آید.

وی، از دیگر برنامه‌های این مراسم را تجلیل از خانواده خبرنگاران شهید، خبرنگاران پیشکسوت، خانواده خبرنگاران متوفی، تجلیل از مدیران سایت‌های خبری تحلیلی گیلان و... به همراه صرف افطار و شام عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول