اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد همدان خبر داد

پرداخت وام 30 میلیون تومانی به کشاورزان همدانی

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) همدان از پرداخت وام 30 میلیون تومانی با سود هفت درصد به کشاورزان همدانی خبر داد.

پرداخت وام 30 میلیون تومانی به کشاورزان همدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی نامدار در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ضیافت ماه مبارک رمضان کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: ماه رمضان در کمیته امداد امام خمینی (ره) ماه ویژه‌ای است چرا که در این ماه مردم و خیرین توجه ویژه و خاصی را به ایتام و کمک به نیازمندان خانواده کمیته امداد کرده و این ماه بهار رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان محسوب می‌شود.

وی افزود: امسال نمایشگاه ضیافت ماه مبارک رمضان در سه شهرستان بزرگ همدان، ملایر و نهاوند به طور همزمان افتتاح می‌شود که امید است با استقبال مردم و مسئولان در سنوات آینده بتوانیم آن را در 9 شهرستان استان نیز تعمیم دهیم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی ‌(ره) استان همدان خاطرنشان کرد: در این ماه مبارک به کمک مردم، مسئولان، خیرین و به ویژه کاروان‌های زیارتی 100 هزار نفر اطعام می‌شوند و از 3 هزار و 500 خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز سرکشی به عمل می‌آید.

وی بیان کرد: از آنجا که 8 هزار و 500 یتیم کمیته امداد امام خمینی (ره) دارای حداقل یک حامی هستند، در این ماه برای 4 هزار یتیم نیز پذیرش حامی مجدد خواهیم داشت.

نامدار در پایان سخنانش گفت: در ماه مبارک رمضان امسال یک هزار و 500 خانواده محروم و نیازمندی که در قالب طرح ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار ندارند به منظور یافتن حامی در قالب طرح محسنین قرار می‌گیرند.

فرماندار همدان نیز در این مراسم کمیته امداد امام خمینی (ره) را یکی از موفق‌ترین ادارات در سطح شهرستان و استان در زمینه خدمت‌رسانی خالصانه به افراد نیازمند برشمرد و اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تیزبینی و دوراندیشی خود بر اساس ضرورت‌های موجود تشکیل کمیته امداد را در راستای یاری رساندن به محرومان و نیازمندان سرلوحه برنامه کاری دولت جمهوری اسلامی ایران قرار دادند.

حسن قهرمانی‌مطلق بیان کرد: امروز با گذشت 33 سال کمیته امداد امام خمینی (ره) الگوی پویایی در ایران و حتی در خارج از مرزهای فراملی محسوب می‌شود چرا که در برنامه‌های هدف‌گذاری خود، توانسته به خودکفا کردن افراد نیازمند جامعه، جامه عمل بپوشاند تا جایی که برخی از این افراد امروز خود از نیازمندان در راستای خوکفایی حمایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سهم اعتبارات مشاغل خانگی شهرستان همدان در سال 90 بالغ بر 12.5 میلیارد تومان بود که کمیته امداد با دارا بودن سهم خوب و تلاش‌های بی‌وقفه توانست از این اعتبار استفاده مطلوبی را انجام دهد.

فرماندار همدان ادامه داد: آمادگی داریم به منظور توسعه کشاورزی شهرستان همدان به هر فرد و یا افراد مرتبط با این بخش تسهیلات بانکی در قالب وام 30 میلیون تومانی با سود هفت درصد و بازپرداخت 15 ساله پرداخت کنیم.

وی در پایان گفت: در این راستا اعتبارات لازم تعریف شده و برای متقاضیان زمین رایگان، منابع آبی و تسهیلات بانکی در قالب وام ذکر شده ارائه می‌شود.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول