اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار الیگودرز خبر داد

افزایش 30 درصدی اعتبارات اختصاص یافته به الیگودرز

خبرگزاری فارس: فرماندار الیگودرز گفت: اعتبارات اختصاص یافته به الیگودرز در سال جاری 30 درصد رشد داشته است.

افزایش 30 درصدی اعتبارات اختصاص یافته به الیگودرز

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، سیدمهدی وفایی‌مقدم صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان الیگودرز گفت: بیش از 180 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان الیگودرز اختصاص یافت که این اعتبارات تخصیصی در مقایسه با سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه اولویت اعتباری با پروژه‌های نیمه‌تمام است، اظهار داشت: اعتبارات تخصیصی امسال به منظور ساخت طرح‌های عمرانی در سطح شهر و روستا با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه می‌شود.

فرماندار الیگودرز با بیان اینکه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی الیگودرز در جذب این اعتبارات باید تلاش کنند، گفت: مسئولان اجرایی شهرستان با برنامه‌ریزی و پی‌گیری‌های لازم نسبت به جذب و هزینه نمودن اعتبارات تخصیصی در زمینه‌های عمرانی تلاش کنند.

وفایی‌مقدم تصریح کرد: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان الیگودرز با ارائه خدمت بی‌منت به مردم محروم منطقه زمینه تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به نحو شایسته فراهم کنند.

وی به فرامین مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: همه مسئولان نظام وظیفه دارند، فرامین رهبری را به نحو احسن سرلوحه کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول