اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان کارآمدی نظام را به دشمن اثبات کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن همه‌اش می‌خواهد نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد، گفت: مسئولان در هر مسئولیتی که هستند با عملکرد خود کارآمدی این نظام را اثبات کنند.

مسئولان کارآمدی نظام را به دشمن اثبات کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد صبح امروز در جمع مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر مردم نباشند نه استانداری هست، نه فرمانداری و مدیری هم نمی‌ماند، پس باید قدر این مردم را بدانیم و از کار و تلاش برای آن‌ها غافل نشویم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم این استان افرادی کم توقع هستند و مهم این است که یک مدیر هر آنچه از دستش برمی‌آید برای مردم انجام دهد.

وی با بیان اینکه پایداری این نظام به حضور و پشتیبانی مردم است، گفت: دشمنان ما که قبل از انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی برای جنگ علیه ایران زمان تعیین می‌کردند، وقتی دیدند مردم مشارکت کردند و در صحنه پشت سر نظام خود ایستادند، لحن خود را عوض کردند و شب بعد از انتخابات همه شاهد بودیم که رئیس جمهور آمریکا با ادبیات متفاوتی سخن گفت.

نیکزاد، خطاب به مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر نمی‌توانیم جوانان بیکار خود را در ادارات مشغول به کار کنیم، از آن‌ها برای راه‌اندازی شغل‌های آزاد حمایت کنیم.

وی ادامه داد: ما اول خدا، بعد ولی فقیه و بعد از آن مردم را داریم که نمی‌شود برای آن‌‌ها کار نکرد و کارها را پشت سر انداخت.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مردم حق خود را می‌خواهند و به حق خود قانع هستند و وقتی ببینند مسئولان هر کاری که در توان آن‌ها باشد انجام می‌دهند، راضی خواهند بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم این استان که همواره در صحنه‌های انقلاب زبانزد هستند و همواره پای کار بودند شایسته خدمت هستند و مسئولان نباید از هیچ فرصتی برای خدمت به آن‌ها کوتاهی کنند.

نیکزاد، اظهار امیدواری کرد که مسئولان در کهگیلویه و بویراحمد دست به دست هم دهند تا خدمات به مردم بیشتر و بهتر شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن همه‌اش می‌خواهد نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد، گفت: مسئولان در هر مسئولیتی که هستند با عملکرد خود کارآمدی این نظام را اثبات کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول