اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده پزشکی نیشابور خبر داد

کاهش 78 درصدی مرگ و میر نوزادان در نیشابور

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشکده پزشکی نیشابور از کاهش چشم‌گیر مرگ و میر نوزادان در بخش NICU بیمارستان حکیم نیشابور خبر داد و گفت: از ابتدای سال 90 تا پایان سه ماهه اول سال 91، این آمار به میزان 78.1 درصد کاهش داشته است.

کاهش 78 درصدی مرگ و میر نوزادان در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر بنی‌هاشمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در نیشابور، اظهار داشت: بر‌اساس بررسی‌های به‌ عمل آمده از ابتدای سال 90 تا پایان سه ماهه اول سال 91، این آمار به میزان 78.1 درصد کاهش داشته است.

معاون درمان دانشکده پزشکی نیشابور با بیان اینکه فوت نوزادان زیر 37 هفته از هفت مورد به سه مورد کاهش یافته است، گفت: این آمار موفقیت چشم‌گیری را در حوزه آموزش‌های مداوم و مستمر علمی و عملی دانشکده نشان می‌دهد.

وی افزود: در همین ارتباط، فوت نوزادان بین 35 تا 37 هفته از سه مورد به صفر رسیده است.

معاون دانشکده پزشکی نیشابور، خاطرنشان کرد: فوت نوزادان بالای 37 هفته از 22 مورد در ابتدای سنجش به چهار مورد در پایان سنجش کاهش یافته است.

بنی‌هاشمی اضافه کرد: بستری در بخش NICU به دلیل استقرار پزشک متخصص مقیم در بخش و حضور متخصص کودکان در بدو تولد نوزادان پرخطر در زایشگاه و اتاق عمل بیمارستان کاهش 31.8 درصدی داشته است.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول