اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 5 روز تلاش

جسد نوزاد ماهنشانی پیدا نشد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: پس از پنج روز تلاش جسد نوزاد هشت ماهه ماهنشانی هنوز پیدا نشده است.

جسد نوزاد ماهنشانی پیدا نشد

قدرت‌الله زلفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان هنوز نوزاد هشت ماهه ماهنشانی پیدا نشده است.

وی با بیان اینکه از امروز عملیات جستجوی این کودک از سوی جمعیت هلال احمر متوقف می‌شود، افزود: جسد این نوزاد که به همراه مادر خود در سیل اخیر ماهنشان گم شده بود با وجود پیگیری‌های انجام شده، پیدا نشد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان در چند روز اخیر یادآور شد: این جمعیت نسبت به توزیع البسه، اقلام زیستی و مواد غذایی در بین روستاییان و آسیب‌دیدگان حادثه اقدام کرده است.

وی از توزیع 1.5 تن برنج در بین مردم این شهرستان خبر داد و افزود: اقلام زیستی و مواد غذایی در بین 103 خانواده آسیب دیده توزیع شده است.

زلفی با اشاره به توزیع اقلامی همچون موکت، پتو، مواد شوینده، روغن، برنج و مواد غذایی دیگر تصریح کرد: در 24 ساعت نخست وقوع سیل همه اقدامات برای امداد‌رسانی به مردم آسیب دیده انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی برای امدادرسانی به مردم وجود ندارد، خاطرنشان کرد:‌ اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول