اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه خبر داد

ابلاغ اعتبار 70 میلیاردی در راستای محرومیت‌زدایی

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: 70 میلیارد تومان اعتبار در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان از ردیف مصوبات سفر رهبری به استان ابلاغ شد.

ابلاغ اعتبار 70 میلیاردی در راستای محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی امروز در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: از مصوبات سفر مقام معظم رهبری 187 پروژه به استانداری ابلاغ شده است که تمامی اعتبار در این مرحله به نقاط محروم استان اختصاص داده شده است.

هاشمی تصریح کرد: این طرح‌ها شامل آبرسانی به روستا‌ها، طرح‌های هادی با اعتبار 300 میلیون تومان، آسفالت جاده‌های روستایی، کانون‌های اسکان عشایر است.

وی افزود: اجرای عملیات آبخیزداری در شهرستان‌های مختلف استان، کمک به تعمیر و تکمیل مساجد‌، اردوگاه‌های تربیتی و آموزشی، مسکن محرومان‌، احداث سالن‌های ورزشی در مناطق و شهرستان‌های محروم نیز برخی دیگر از طرح‌هایی است که اعتبار آنها به استانداری ابلاغ شده است.

استاندار کرمانشاه‌، شبکه جمع‌آوری فاضلاب، مراکز امدادی هلال‌احمر، مجتمع‌های فرهنگی، مراکز درمانی، احداث کلینیک تخصصی جامع علوم پزشکی، دهکده مهارتی فنی و حرفه‌ای‌، برق‌رسانی، راه‌اندازی فرستنده دیجتیال تلویزیونی در همه شهرستان‌ها تکمیل نواحی صنعتی را از دیگر طرح برشمرد.

وی همچنین به اختصاص 1.5 میلیارد تومان به مرکز توانبخشی ایثارگران‌، 2 میلیارد تومان به تکمیل ورزشگاه ولایت کرمانشاه‌ و 2 میلیارد تومان به مرکز سوختگی امام رضا(ع) را از جمله پروژه‌هایی برشمرد که از ردیف سفر مقام معظم رهبری ابلاغ اعتبار شده‌اند.

استاندار کرمانشاه گفت: 70 میلیارد تومان اعتبار در مرحله اول در راستای محرومیت‌زدایی مناطق محروم استان از ردیف مصوبات سفر رهبری به استان ابلاغ شده است.

هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه دستگاه‌ها تا پایان شهریور ماه نسبت به جذب نقدینگی فرصت دارند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که تا پایان مرداد ماه نسبت به جذب نقدینگی اقدام نکنند از بودجه سال 91 آن دستگاه کم خواهد شد.

وی از دستگاه‌های دولتی خواست تا پیگیر کمیسیون 215 باشند‌.

استاندار با تاکید بر اینکه هیچ دستگاهی حق خرید اقلام خارجی را ندارد، افزود: دستگاه‌هایی که دارای سالن‌های ورزشی هستند آنها را در اختیار تیم‌های ورزشی قرار دهند تا این دستگاه‌ها توانسته باشند گامی در راستای بالندگی ورزش استان بردارند.

وی همچنین از سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان خواست که تحت هیچ عنوانی مجوز سیلو صادر نکنند چراکه ظرفیت سیلوی استان یک میلیون و 50 هزار تن است و این درحالی است که ذخیره گندم استان بسیار پایین‌تر از این ظرفیت است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول