اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی همدان خبر داد

انجام 84 طرح در همدان با 220 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان همدان از وجود 84 طرح با اعتبار بیش از 22.5 میلیارد تومان در سال 91 خبر داد و گفت: اعتبار اختصاص یافته به این طر‌ح‌ها استانی است.

انجام 84 طرح در همدان با 220 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، میرکمال‌الدین میرجعفریان ظهر امروز در شورای فنی استان همدان از وجود 420 پروژه در سال 90 خبر داد و افزود: اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی استان در بخش راه و ترابری در سال 90 و از محل اعتبارات استانی 25 میلیارد و 143 میلیون تومان بود که بیش از 22 میلیارد آن اختصاص یافت.

وی تعداد پروژه‌های استانی سال گذشته را 212 پروژه بیان کرد و افزود: 56 میلیارد و 498 میلیون تومان نیز اعتبارات ملی بود که از این میزان بیش از 39 میلیارد آن اختصاص داده شد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان همدان تعداد پروژه استانی در بخش مسکن را 50 پروژه بیان کرد و اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه‌ها 6 میلیارد و 389 میلیون تومان بود که بیش از 4 میلیارد آن اختصاص یافت.

وی اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان در بخش مسکن و شهرسازی در سال 90 را 6 میلیارد و 389 میلیون تومان دانست و تصریح کرد: میزان اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای در بخش راه و ترابری با 212 پروژه، 25 میلیارد و 143میلیون تومان بود.

میرجعفریان ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته شده در سال 90 در بخش راه و ترابری و مسکن و شهرسازی 95 میلیارد تومان بود که 72 میلیارد آن اختصاص داده شد.

وی اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای ملی در بخش راه و ترابری در سال گذشته را 139 پروژه با 56 میلیارد و 198 میلیون تومان بیان کرد و افزود: از این میزان اعتبار 39 میلیارد تومان اختصاص یافت.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان همدان وجود سه پروژه ریلی، یک آزادراه، 11 پروژه چهارخطه، هفت کنار گذر، 68 پروژه آسفالت راه‌های روستایی و... را از جمله پروژه‌های در دست اجرا در بخش راه در استان عنوان کرد.

وی اجرای پروژه‌های راه‌آهن همدان ـ تهران، راه‌آهن اراک ـ ملایر ـ کرمانشاه، آزادراه ساوه ـ همدان و کنارگذر شمال غربی همدان را نیز از جمله پروژه‌های شاخص مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان بیان کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول