اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان صورت گرفت

تصویب 10 طرح با اعتباری معادل 24 میلیارد تومان در قم

خبرگزاری فارس: در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان قم اجرای 10 طرح با سرمایه‌گذاری 24 میلیارد تومان به تصویب رسید.

تصویب 10 طرح با اعتباری معادل 24 میلیارد تومان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان با تلاش و جدیت باید به تعهدات اشتغال خود عمل کنند اظهار کرد: آمار و تحلیل‌های ارائه شده در جلسه بیانگر این موضوع است که کیفیت جلسات رو به رشد است.

وی با تاکید بر اینکه طبق آمارهای ارائه شده تاکنون برای 15 هزار نفر در استان قم اشتغال ایجاد شده است افزود: استان باید طبق تعهد خود برای 30 هزار نفر اشتغال ایجاد کند.

استاندار قم با اشاره به اینکه آمارها در راستای مطالبات مردم باید راستی‌آزمایی شود تصریح کرد: آمارهای ارائه شده باید دقیق بوده و از پراکندگی در ارائه آن خودداری شود.   

پیریایی با بیان اینکه مشکلات مربوط به سامانه رصد باید برطرف شود افزود: آمارها و اطلاعات ارائه شده باید دقیق و منطبق باشد.

در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان گزارشی از میزان تعهدات به عمل آمده ادارات استان در محقق کردن ایجاد اشتغال ارائه شد.

همچنین در این جلسه ایجاد 10 طرح با تسهیلات 24 میلیارد و 485 میلیون تومان تصویب شد که با اجرایی شدن این طرح‌ها برای 345 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول