اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

آموزش نیروی انسانی دغدغه رهبری و مسئولان نظام است

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش نیروی انسانی متعهد و کارآمد، دغدغه رهبری، نظام و جامعه است.

آموزش نیروی انسانی دغدغه رهبری و مسئولان نظام است

جمال صبح‌خیز، ظهر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه نشست شورای معاونان آموزش و پرورش در مشهد، اظهار کرد: همت، برنامه‌ریزی و کالبدشکافی دقیق موقعیت‌ها و استفاده از فرصت‌ها وظایف اصلی جامعه برای مقابله با جوسازی‌های دشمن است.

وی افزود: تمام تلاش وزارت آموزش و پرورش در دولت نهم ایجاد رضایتمندی است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز استکبار به دنبال این است که نارضایتی را در بین مردم ایجاد کند و برای همین است که به دنبال بزرگ‌نمایی مصادیقی چون گرانی است.

صبح‌خیز گفت: تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران، تحریم و تهدید‌ها از جمله برنامه‌های استکبار است تا نارضایتی مردم را از نظام و ناکار‌آمد بودن دولت نشان دهد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ملت ایران به رهبری مقام معظم رهبری، نقشه‌های خائنانه استکبار را خنثی می‌کنند، افزود: همت بلند و داشتن تدبیر و اندیشه‌ای ژرف برای تحقق راهکارهای امور مؤثر است.

رئیس ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش افزود: برنامه تحولات بنیادین که یکی از برنامه‌‌‌‌های آن، اجرای نظام 3-3-6 است در اجرای منویات رهبری، توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

صبح‌خیز در پایان گفت: موضوع پیش‌دبستانی با مدیریت جدید تامین نیروی انسانی و فضاهای مناسب آموزشی و توزیع و ارسال کتاب‌های جدید‌التالیف پایه ششم و دوم ابتدایی از محورهای مهم وزارت آموزش و پرورش در دولت است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول