اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

خلع مسئولیت پیمانکاران راه‌آهن ارومیه – مراغه

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیمانکارانی که به تعهدات خود در راستای تکمیل سریع پروژه راه آهن مراغه- ارومیه عمل نکنند، خلع مسئولیت می‌شوند.

خلع مسئولیت پیمانکاران راه‌آهن ارومیه – مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمد صادقی ظهر امروز در بازدید از روند اجرای عملیات احداث پروژه ملی راه آهن مراغه- ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه ضریب نفوذ شبکه ریلی از شاخص‌های مهم در توسعه اقتصادی یک شور محسوب می‌شود از این رو وزارت راه و شهرسازی در راستای توسعه و گسترش این شبکه تلاش می‌کند.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مجریان طرح احداث راه آهن مراغه - ارومیه افزود: پیمانکاران تنها یک ماه فرصت دارند تا پروژه را به میزان پیشرفت فیزیکی مورد نظر برسانند و در صورتی که بر اساس تعهدات خود عمل نکنند، خلع مسئولیت می‌شوند.

صادقی تصریح کرد: برای تسریع در اجرای عملیات طرح ملی مهر ماندگار مطالبات پیمانکاران این طرح در روزهای آینده پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه پیمانکاران باید جوابگوی کوچک‌ترین کم‌کاری خود باشند، گفت: وزارت راه و شهرسازی در اتمام سریع‌تر راه آهن مراغه - ارومیه عزم جدی دارد و اجازه ایجاد کمترین وقفه در اجرای راه آهن مراغه - ارومیه را نمی‌دهد.

صادقی با اشاره به اختصاص 2 هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار وزیر راه و شهرسازی برای پیشرفت این پروژه اضافه کرد: با توجه به پیشرفت 90 درصدی ساخت قطعه چهارم این طرح یعنی حد فاصل ایستگاه‌های راه‌آهن میاندوآب و مهاباد، راه آهن مراغه- ارومیه تا ایستگاه مهاباد شهریورماه امسال همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خاطر نشان کرد: ایستگاه راه آهن مهاباد دارای 70 درصد پیشرفت اجرایی است و مراحل ساخت راه آهن مهاباد- نقده دهه فجر امسال به اتمام می‌رسد.

شایان ذکر است، عملیات احداث راه آهن مراغه- ارومیه به طول 185 کیلومتر از سال 1380 آغاز شده و تاکنون بیش از یک هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول