اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

ساحل‌سازی گرگر شوشتر تعیین پیمانکار شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: ساحل‌سازی رودخانه تاریخی گرگر شوشتر که جزء پروژه‌های عمرانی شهرداری است تعیین پیمانکار شده است.

ساحل‌سازی گرگر شوشتر تعیین پیمانکار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: ساحل‌سازی رودخانه گرگر شوشتر پس از انجام مراحل قانونی تعیین پیمانکار شده است و در این پروژه پیمانکار مشغول به کار شده است.

وی با اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه تأکید کرد: برای اجرای این پروژه بیش از 14 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به میزان تخصیص اعتبار این پروژه خاطر نشان کرد: برای سال‌جاری در این پروژه اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 940 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر باید در اسرع وقت این پروژه را اجرایی کند، تأکید کرد: این پروژه باید در مدت زمان 45 روز اجرایی شود.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: این پروژه حدفاصل بند میزان تا پل گرگر در دو طرف رودخانه اجرا می‌شود و در این باره طرح‌های اجرایی به تصویب استانداری خوزستان رسیده است.

محمودی‌کوهی تاکید کرد: فعالیت‌های عمرانی در شهرداری شوشتر باید سرعت عمل بیشتری داشته باشد و در این باره شهردار باید تلاش بیشتری در این باره کند.

وی خاطر نشان کرد: مشکل جایگاه سوخت گاز شهرداری شوشتر باید در اسرع وقت بررسی و در راستای خلع ید پیمانکار به صورت قانونی اقدام کرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول