اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محرابیان خبر داد

نظام تنبیه و تشویق در انتظار پیمانکاران و مدیران کشور

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور در پروژه‌های مهر ماندگار کشور از اجرای نظام تنبیه و تشویق برای پیمانکاران و مدیران موفق یا سهل‌انگار در کشور خبر داد.

نظام تنبیه و تشویق در انتظار پیمانکاران و مدیران کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌اکبر محرابیان عصر امروز در نشست بررسی طرح‌های مهر ماندگار در استان کهگیلویه و بویراحمد که بعد از بازدید از این طرح‌ها انجام شد، اظهار کرد: پروژه مهر ماندگار مسابقه‌‌ای بزرگ است که برنده آن تشویق و بازنده آن تنبیه می‌شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور افزود: همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از این فرصت استفاده کرده و لیاقت و شایستگی خود را نشان دهند.

وی با اشاره به اهمیت طرح‌های مهر ماندگار گفت: برای مدیران مرتبط با این نوع پروژه‌ها که عملکرد موفقی داشته باشند، انواع و اقسام تشویق و نشان‌های عالی نظام در نظر گرفته شده است.

محرابیان ادامه داد: ‌برای پیمانکاران نیز چنین وضعی در نظر گرفته شده است و پیمانکارانی که به تعهدات خود در قبال دولت و پروژه تحت مدیریت خود عمل نکنند با تنبیه‌هایی چون خلع صلاحیت و یا کاهش رتبه مواجه خواهند شد.

وی، با این استدلال که دولت خود این رتبه‌ها را به پیمانکاران داده و خود نیز می‌تواند آن‌ها را بگیرد، تصریح کرد: صلاحیت در انواع آن، دائمی و همیشگی نیست و به ساعت نیز ممکن است این صلاحیت از انسان سلب شود.

دستیار ویژه ریاست جمهوری در پروژه‌های مهر ماندگار توضیح داد: پیمانکاری که توان انجام تعهدات خود را ندارد یا رتبه و درجه خود را اشتباهی گرفته و یا اینکه امروز شایسته نیست و باید رتبه آن کاهش یابد.

وی تاکید کرد: البته اهرم‌های تشویقی نیز برای پیمانکاران پیش‌بینی‌ شده و پیمانکاری که شایستگی‌های خود را با انجام کار درست و به موقع به جامعه مهندسی و مسئولان نشان دهد با ارتقاء رتبه، تشویق خواهد شد.

این مسئول کشوری اضافه کرد: افزایش رتبه پیمانکاران موفق با یک جمله و نوشته امکان‌پذیر است و دولت این کار را برای پیمانکاران موفق به راحتی انجام می‌دهد.

محرابیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش، پروژه‌های مهر ماندگار را فرصتی برای توسعه استان‌ها در مدت زمان مشخص و اندک خواند و اظهار امیدواری کرد با توان و تلاش بیشتر مدیران این مهم در همه نقاط کشور اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول