اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح هجرت سه

مناطق کوهستانی شاهرود پاک‏سازی ‌شد

خبرگزاری فارس: در راستای حفظ محیط زیست، مناطق کوهستانی و گردشگری شهرستان شاهرود در قالب طرح هجرت سه زیباسازی و پاکسازی می‌شود.

مناطق کوهستانی شاهرود پاک‏سازی ‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مسئول اجرای طرح پاک‏سازی مناطق کوهستانی و گردشگری شاهرود ظهر امروز از جمع‌آوری زباله در مناطق کوهستانی و گردشگری ارتفاعات شاهرود با همکاری هیئت کوهنوردی شاهرود در قالب طرح هجرت سه خبر داد.

حسین ناظمی اضافه کرد: طرح جمع‌آوری زباله‌ها در مناطق کوهستانی شهرستان همچون ابر، اولنگ، مناطق نکارمن و شاهکوه انجام شد.

وی اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با رئیس هیئت کوهنوردی شاهرود قرار شد در قالب طرح هجرت سه بسیج سازندگی، کوهنوردان بسیجی خواهر و برادر اقدام به زیباسازی محیط‌های کوهستانی کنند و قرار است این طرح هم‏زمان با میلاد امام حسن(ع) در منطقه گردشگری اولنگ نیز آغاز شود.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران شاهرود، همچنین از صعود ورزشکاران بسیجی به ارتفاعات رشته‌کوه زاگرس خبر داد و افزود: 40 نفر از بسیجیان کوهنورد از تاریخ 29 مرداد ماه به مدت یک هفته قله‌های مرتفع رشته‌کوه‌های استان‌های همدان و کردستان را در صعودی سراسری فتح می‌کنند.

ناظمی با اشاره به اینکه هدف از فتح این قلل ،حفظ و انسجام کوهنوردان بسیجی و ایجاد روحیه در بین آنها است، بیان داشت: این برنامه برای نخستین بار است که توسط بسیج ورزشکاران در قلل خارج از استان برگزار می‌شود و این نشان از تعامل بالای بسیج ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی است که به برگزاری این برنامه‌ها همت می‌گمارند و همکاری لازم را دارند.

به گزارش فارس؛ هیئت کوهنوردی شهرستان یکی از فعال‌ترین هیئت‌های ورزشی بسیج ورزشکاران شاهرود و استان سمنان است که دارای چهار حلقه فعال صالحین است و همه اعضای آن اعم از خواهر و برادر عضو بسیج ورزشکاران هستند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول