اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

اخطار به بیش از 700 واحد صنفی در مشهد برای ساماندهی زباله‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از صدور 706 اخطاریه در چهار ماه نخست سال جاری به صنوف پر زباله مشهد که دستورالعمل و ذخیره‌سازی و نگه‌داری موقت پسماند در واحد صنفی را رعایت نکرده‌اند، خبر داد.

اخطار به بیش از 700 واحد صنفی در مشهد برای ساماندهی زباله‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی نجفی اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد به منظور حفظ بهداشت و سلامتی شهروندان و حفظ زیبایی محیط شهری به اصناف و مراکز پر زباله به جهت ساماندهی زباله‌های خود هشدار می‌دهد.

وی تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون برای 706 مورد از اصناف پر زباله اخطار کتبی صادر شده است که دو مورد از این اصناف به دلیل عدم توجه به اخطارهای ارسالی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد بیان داشت: به استناد ماده 16 قانون مدیریت پسماند با افرادی که نسبت به ساماندهی پسماند خود اقدام کنند برخورد و به مراکز قضایی معرفی می‌شوند.

نجفی خاطرنشان کرد: اصناف و مراکز پر زباله شناسایی شده شامل گل‌فروشی‌ها، میوه و سبزی فروشی‌ها، ساندویچی‌ها، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و غیره است.

وی تصریح کرد: اصناف و مراکز پر زباله باید نسبت به تهیه مخزن زباله استاندارد متناسب با زباله تولیدی خود اقدام کنند.

نجفی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد در این ارتباط، گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد نیز، مراکز و اصناف پر زباله باید نسبت به دفع اصولی پسماندهای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول