اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان همدان:

عملیات اجرایی بازگشایی محور دوخواهران نهاوند آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان گفت: عملیات اجرایی بازگشایی محور دوخواهران شهر نهاوند آغاز شد.

عملیات اجرایی بازگشایی محور دوخواهران نهاوند آغاز شد

محمدعلی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: فاز دوم عملیات اجرایی بازگشایی محور دوخواهران شهر نهاوند که تملک پلاک‌ها واقع در معبر آن توسط شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان و با اعتبار وزارت راه و شهرسازی تحقق پذیرفت، آغاز شد.

وی افزود: هزینه در نظر گرفته شده برای این منظور 9 میلیارد ریال است که 3 میلیارد آن توسط وزارت راه و شهرسازی اختصاص یافته که با این هزینه عملیات تملک 2 هزار و 650 مترمربع از املاک واقع در معبر دو خواهران انجام و 150 متر از طول محور مذکور آزادسازی شد و مابقی اعتبار نیز توسط استانداری و شهرداری نهاوند تعهد شده است.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان تصریح کرد: برای انجام دقیق اجرای این معبرگشایی عملیات نقشه‌برداری و پیاده کردن آن در محل توسط این شرکت انجام شد و در ادامه شهرداری نهاوند بر اساس تعهد خویش عملیات تخریب محور را انجام داد.

وی با بیان اینکه بازگشایی مرحله دوم محور دوخواهران خیابان شیخ منصور را به خیابان 17 شهریور متصل کرده است، بیان داشت: این معبر که به موازات خیابان‌های نواب صفوی (پای قلعه) و گلشن قرار دارد می‌تواند بار ترافیکی ناوگان حمل و نقل را کاهش داده و دسترسی به خیابان 17 شهریور را تسهیل کند.

اسدی اضافه کرد: محله دوخواهران جزو مناطق بافت فرسوده شهر نهاوند بوده و ساکنان محله از لحاظ اقتصادی جزو جمعیت کم‌درآمد شهر محسوب می‌شوند و این معبرگشایی می‌تواند در توسعه محله و منطقه مورد نظر مؤثر و نقطه عطفی برای رونق اقتصادی و اجتماعی محله واقع شود.

وی در پایان خواستار همکاری و همیاری مدیریت شهری برای ادامه کار و اجرای دقیق طرح بر اساس تعهدات مذکور شد و ابراز امیدواری کرد که به زودی عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری توسط شهرداری و اصلاح زیرساخت‌ها توسط شرکت‌های خدمات‌رسان انجام شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول