اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

ارائه دستاوردهای حوزه‌های علیمه خواهران در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری فارس: مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از حضور این مرکز در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران خبر داد.

ارائه دستاوردهای حوزه‌های علیمه خواهران در نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مریم ناصح با اشاره به اختصاص یک غرفه به این مرکز در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم اظهار داشت: در این غرفه علاوه بر ارائه تعدادی از پایان‌نامه‌ها و تحقیقات پایانی بانوان طلبه، لوح‌های فشرده مربوط به برخی نرم‌افزارهای اسلامی عرضه شده است.

وی از برگزاری مسابقات مربوط به کودکان در غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: در این غرفه به کودکان هدایا و جوایزی اهدا می‌شود.

مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از ارائه مشاوره از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و افزود: این مشاوره‌ها در موضوع ازدواج و خانواده و تربیت کودک و نوجوان انجام می‌گیرد و در کنار این مشاوره‌ها، پاسخ به شبهات و پاسخ به سؤالات دینی بانوان انجام می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت برخی مدارس علمیه خواهران سطح کشور در برپایی غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در مجموع محصولات مدارس علمیه از هفت استان کشور در این غرفه ارائه شده است.

ناصح ادامه داد: مدارس علمیه شرکت‌کننده شامل 17 مدرسه از هفت استان می‌شوند که با موضوعات خانواده متعالی، حجاب و عفاف، قرآن و زندگی در جهان امروز، راز آفرینش عبادت و بندگی، مهدویت، نقش خانواده در سازندگی جامعه قرآن و بیداری اسلامی، قرآن و کودک و اتحاد اسلامی در قرآن در این غرفه شرکت دارند.

وی افزود: این مدارس علمیه محصولات خود را در قالب نرم افزار، سی‌دی، بروشور‌ و فلش کارت به صورت هدایا در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول