اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خبر داد

تعطیلی نانوایان استفاده کننده از جوش شیرین در شوشتر

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از تعطیلی نانوایان استفاده کننده از جوش شیرین در شهر شوشتر خبر داد و گفت: طبق دستورالعمل با این افراد برخورد شود.

تعطیلی نانوایان استفاده کننده از جوش شیرین در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی عصر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر اظهار داشت: نانوایانی که برای به عمل آمدن خمیر خود از مخمر جوش شیرین استفاده کننده پس از تائید آزمایشگاه نانوایی آنها تعطیل شده و جواز کسب آنها نیز باطل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید این مصوبه به همه نانوایی‌ها ابلاغ شود، افزود: باید این مصوبه به همه نانوایی‌ها ابلاغ شود و از شخص تحویل گیرنده نیز امضا گرفته شود تا در صورت تخلف و برخورد دلیلی برای اعتراض افراد وجود نداشته باشد.

نجفی با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا قانون اجرا شود، گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده استفاده از جوش شیرین باعث بروز بیماری‌های بسیار بدی می‌شود و به این دلیل باید کوشید تا این مشکل برطرف شود و استفاده از جوش شیرین در نانوایی‌های شوشتر به صفر برسد.

فرماندار شوشتر تأکید کرد: در شرایط کنونی متوجه شده‌ایم که رئیس اتحادیه نانوایان خود از جوش شیرین استفاده کرده است که باید سریعا در این باره برخورد شود و برای تشکیل پرونده و رسیدگی به تخلفات در این باره اقدام شود.

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر تأکید کرد: شهر شوشتر باید از نظر سلامت و بهداشت در بهترین شرایط باشد و به این دلیل باید با هر مصداق فعالیت غیربهداشتی برخورد شود.

وی افزود: در شرایط کنونی در کشتارگاه قدیم شهرستان شوشتر مشکلاتی به وجود آمده است که باید سریعا در تخریب ساختمان‌های بدون مجوز قدیمی در این محل اقدام شود و باید در این باره با دستگاه‌های ذی‌ربط مکاتبه شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول