اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل غله استان اردبیل خواستار شد

راه‌اندازی واحدهای چند منظوره نانوایی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل از راه‌اندازی واحدهای چند منظوره نانوایی در شهر اردبیل خبر داد.

راه‌اندازی واحدهای چند منظوره نانوایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس کریمی صبح امروز در اولین جلسه کمیته بهبود کیفیت گندم، آرد و نان اردبیل اظهار داشت: از دست‌اندرکاران این حوزه انتظار داریم با استفاده از آرد سبوس‌دار و با کیفیت رضایت مردم را فراهم آورده و نان با کیفیت عرضه کنند.

وی با بیان اینکه هر دو هفته یک بار با هدف ارتقای کیفیت گندم، آرد و نان به طور مستمر جلسات بهبود کیفیت برگزار می‌شود، افزود: در این جلسات از معاونین و کارشناسان جهاد کشاورزی، استاندارد، علوم پزشکی، فرمانداری، سازمان صنعت معدن و تجارت و همچنین نمایندگانی از کارخانجات آرد‌سازی و اتحادیه نانوایان اردبیل دعوت می‌کنیم تا نکته نظرات خود را در مورد بهبود کیفیت آرد و نان اعلام کنند.

این مسئول با تاکید بر ضرورت انجام بحث‌های مختلف کارشناسی با هدف ارتقای کیفیت و ارائه راهکارهای عملی ابراز داشت: انتظار داریم مشکلات مربوط به استفاده از آرد بدون سبوس، غنی‌سازی آرد، استراحت آرد و مسایل فنی و بهداشتی مربوط به پخت نان با در نظر گرفتن راهکار مناسب برطرف شود.

کریمی خاطرنشان کرد: در این زمینه دستگاه‌های دست‌اندرکاران باید در تهیه تیپ مورد نظر و دستور‌العمل اجرایی راه‌اندازی واحدهای چند منظوره و استفاده از آردهای سبوس‌دار اقدامات خود را انجام دهند.

مدیرکل غله استان اردبیل به مطلوب بودن گندم تولیدی در استان اردبیل با هدف ارسال آنها به کارخانه‌های آردسازی و ذخیره‌سازی‌های لازم در این زمینه اشاره کرد و گفت: قسمتی از خرید گندم به همت بخش خصوصی و صاحبان کارخانه‌های آرد‌سازی انجام می‌شود که انتظار می‌رود با خرید گندم با کیفیت و تولید آرد استاندارد بتوانیم رضایت مردم را در عرضه نان فراهم کنیم.

کریمی در ادامه ابراز داشت: در کنار این اقدامات با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی خبازان و دستیاران آنها اقدام کردیم تا با بهره‌گیری از این ظرفیت بتوانند با گذراندن آموزش‌های مورد نظر نان با کیفیت تولید کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه کارشناسان شرکت کننده نظرات و راهکارهای خود را ارائه کردند و مقرر شد جلسه بعدی کمیته کیفیت با موضوع ارقام مختلف کشت گندم با قابلیت استفاده در نانوایی تشکیل و مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول