اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل:

نانوایی‌های اردبیل بهسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: با هدف ساماندهی و مناسب‌سازی محل پخت نان در اردبیل نانوایی‌های این شهر بهسازی می‌شوند.

نانوایی‌های اردبیل بهسازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس کریمی ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت نانوایی‌های استان اردبیل اظهار داشت: هم اکنون بسیاری از واحدهای نانوایی موجود در استان اردبیل در مغازه‌های قدیمی و یا فرسوده مشغول هستند که در نظر داریم تسهیلات بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی را به این نانوایان واگذار کنیم

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با بیان اینکه داشتن بهداشت و مکان مناسب پخت نان از معیارهای نانوایی سالم است، افزود: نانوایان ما باید خود را ملزم به بهسازی نانوایی‌های خود بکنند و ما در این راستا آنان را برای استفاده از تسهیلات بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی به بانک سپه که بانک عامل این کار انتخاب شده معرفی کرده‌ایم.

کریمی ادامه داد: پیرو اختصاص اعتبارات بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران به این استان، واحدهای نانوایی واجد شرایط برای اعطای تسهیلات به بانک عامل معرفی شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: میزان اعتبار اختصاصی به این استان به مبلغ 3میلیارد و 342 میلیون ریال است که بر مبنای آمار جمعیتی هر شهرستان، بین واحدهای نانوایی واجد شرایط و معرفی شده از سوی فرمانداران شهرستان‌های زیر پوشش این استان توزیع شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل افزود: براساس آخرین اخبار دریافتی از بانک عامل، تمام پرونده‌های ارسالی پذیرش شده و در جریان پرداخت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نانوایان به دقت در پخت نان و عمل‌آوری مرغوب نان دعوت کرد و گفت: ما بهترین آردها را که محصول تولیدی خود استان است در اختیار نانوایان قرار دادیم و انتظار داریم نانی که به دست مردم می‌رسد پاک، سالم و دارای مرغوبیت پخت باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریمی در پایان بیان داشت: امسال مقدار قابل توجهی گندم برای مصرف داخلی مردم استان ذخیره‌سازی شده که امیدواریم با این میزان آرد و کیفیت مناسب شاهد ارتقای سطح کیفی نان تولید شده در استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول