اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی:

بازرسی از نانوایی‌های دشتی با جدیت در حال انجام است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی گفت: بعد از تغییر و افزایش نرخ نان در شهرستان دشتی، بازرسی از نانوایان با همکاری فرمانداری شهرستان به صورت مستمر و با جدیت صبح و عصر در حال اجراست.

بازرسی از نانوایی‌های دشتی با جدیت در حال انجام است

علی دیبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: در همین راستا تاکنون 17 پرونده تخلف در مجموع به ارزش 5 میلیون و 59 هزار ریال در این ارتباط برای واحدهای متخلف نانوایی تشکیل شده است.

وی افزود: از دو هفته قبل تاکنون 60 بازرسی از نانوایی‌های شهر خورموج، کاکی، شنبه و روستاهای سنا و باغان انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی ادامه داد: در این بازرسی‌ها تخلفاتی نظیر کمبود وزن چانه ( کم فروشی )، کیفیت پایین نان و عدم درج قیمت مشاهده شد.

دیبا با بیان اینکه این بازدیدها در سه نوبت صبح، ظهر و شب انجام می‌شود تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف و یا اعتراض خود را در زمینه فعالیت نانوایی‌های شهرستان از طریق سامانه 124 اعلام کرده و توسط این اداره پیگیری کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی با اشاره به سایر بازرسی‌های انجام شده توسط این اداره یادآور شد: از اواخر خردادماه تاکنون 14 پرونده تخلف برای واحدهای متخلف آرایشگاه زنانه در شهرستان دشتی تشکیل شده است.

دیبا گفت: پس از دریافت گزارشات واصله به ستاد خبری این اداره در رابطه با تخلفات صورت گرفته در آرایشگاه‌های زنانه شهرستان، گشت مشترکی از سوی این اداره با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان انجام شد.

وی بیان کرد: از اواخر خردادماه تا هفته نخست تیر ماه تعداد 60 بازرسی از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی برای نظارت بر عملکرد آرایشگاه‌های زنانه شهر خورموج انجام شده است.

دیبا ادامه داد: در این بازرسی‌ها تخلف‌هایی نظیر گرانفروشی و عدم درج قیمت مشاهده شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی گفت: از مجموع بازرسی‌های انجام شده تعداد 14 فقره پرونده در مجموع به ارزش 17 میلیون و 330 هزار ریال تشکیل شده است.

دیبا اضافه کرد: این پرونده‌ها برای رسیدگی و طی مراحل قانونی و همچنین صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی ارجاع شده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول