اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس:

اصولگرا سرباز بی‌چون و چرای ولایت است

خبرگزاری فارس: داود احمدی‌نژاد گفت: اصولگرا سرباز بی‌چون و چرای ولایت است.

اصولگرا سرباز بی‌چون و چرای ولایت است

داود احمدی‌نژاد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سوادکوه با بیان اینکه مردم ایران به تبعیت از امام حسین (ع) همواره در برابر حکام جور ایستاده‌اند، گفت: امام خمینی (ره) با تیزبینی و اجرای دستورات الهی مردم را ساماندهی و یکپارچه کرد و مردم هم با همه توان و نیرو در رکاب آن حضرت جان فشانی کردند.

* زیربنای انقلاب اسلامی ما عقیده است

دبیر سابق پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه زیربنای انقلاب اسلامی ما عقیده است، بیان داشت: تنها اعتقادات مردم ایران باعث شد از جان و مال و فرزند خود بگذرند و دلیل پیروزی انقلاب را غیر از عقیده نمی‌توان در عوامل دیگری جستجو کرد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه استکبار جهانی با همه توان به دنبال ایجاد موازنه به منظور دستیابی به اهداف بوده، افزود: بلوک بندی شرق و غرب و ایجاد کشورهای آلمان غربی و شرقی، ویتنام و کره شمالی و جنوبی برای دستیابی امپریالیسم شرق و غرب به اهداف سلطه‌گرایانه خود بود.

یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: در جنگ تحمیلی ابزار، تجهیزات و اطلاعات غرب و شرق به صدام می‌رسید و به گفته استاد مطهری بلوک شرق و غرب دو لبه یک قیچی بوده‌اند.

رئیس سابق دفتر بازرسی رئیس جمهور، به دلایل جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: عقیدتی بودن انقلاب ما که منافع استکبار را به خطر انداخته بود از دلایل اصلی جنگ تحمیلی بود.

* حاکمیت ولایت موجب درخشش انقلاب اسلامی در جهان را فراهم کرده است

احمدی‌نژاد به درخشش نظام جمهوری اسلامی در جهان اشاره کرد و بیان داشت: حاکمیت ولایت موجب درخشش انقلاب اسلامی در جهان را فراهم کرده و اگر ولایت نبود در برابر هجمه‌های 32 ساله اخیر از پای در می‌آمدیم.

وی به پیشنهاد آمریکا به ایران برای همکاری در ساقط کردن صدام اشاره کرد و با اشاره به اینکه صدام بزرگ‌ترین خیانت را به ملت ایران انجام داد، عنوان کرد: مقام معظم رهبری پیشنهاد آمریکا را خدعه و نیرنگ دانستند و برخلاف برخی سیاسیون که با آغوش باز این پیشنهاد را می‌نگریستند با آن مخالفت کردند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: اگر ایران همنشینی با آمریکا را پذیرفته بود امروز در دنیا نمی‌درخشید و ایستادگی در برابر ترفندها به دلیل وجود با برکت ولایت است.

* وحدت کلمه باعث قدرت ملت ایران شده است

رئیس سابق دفتر بازرسی رئیس جمهور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل و با حمایت مردم به پیروزی رسید، به سهم‌خواهی گروه‌های سیاسی اشاره کرد و ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران فراز و فرودهای خاصی نداشته و این گروه‌ها و جریان‌های سیاسی بودند که فراز و فرود داشته‌اند.

وی ولایت فقیه را چراغ راه و چتر برای همه توصیف کرد و با تاکید بر اینکه وحدت کلمه باعث قدرت ملت ایران شده، افزود: هنگامی که ولایت حضور دارد دسته‌بندی و جریان‌سازی سیاسی مفهومی ندارد و نباید با آن مردم را خرد و گروه گروه کنیم و منحل شدن حزب جمهوری اسلامی به دست امام راحل دلیل مدعای ما است.

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه احزاب سیاسی هیچ سهمی در پیروزی انقلاب اسلامی نداشته‌اند، اضافه کرد: امام راحل مردم را ساماندهی کرد و مردم با تبعیت از رهبر نظام شاهنشاهی را مغلوب کردند.

وی با اشاره به اینکه نظام سیاسی ما با غرب متفاوت است، یادآور شد: اساس انقلاب ما بر پایه مکتب است و هر کس نمی‌تواند نظریه و حرفی را مطرح کند و تنها در روش‌ها می‌تواند تفاوت‌هایی وجود داشته باشد.

* جریان انحرافی هیچ محدودیت و چارچوبی را نمی‌خواهد

دبیر سابق پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه جریان انحرافی در ادامه جریان‌های معاند نظام قرار دارد، گفت: جریان‌های مختلفی که در برابر نظام قرار گرفته‌اند ابتدا در فاز سیاسی و فرهنگی وارد شده‌اند و هنگامی که از طرف مردم طرد شده‌اند به فاز نظامی روی آورده‌اند.

وی به شاخص‌های جریان انحرافی اشاره کرد و بیان داشت: جریان انحرافی هیچ محدودیت و چارچوبی را نمی‌خواهد و تمایل دارند به هر طریقی که می‌خواهند رفتار کنند و خارج از ضابطه در فعالیت‌های اقتصادی حضور داشته باشند.

* اصولگرا سرباز بی‌چون و چرای ولایت است

احمدی‌نژاد به تعریف مفهوم اصولگرایی پرداخت و افزود: اصولگرا سرباز بی‌چون و چرای ولایت است و در این تعریف تشکیلاتی بودن معنا و مفهومی ندارد و جوانانی که در جنگ جانشان را فدا می‌کنند با فرمان ولایت به این اقدام می‌پردازند نه با درخواست احزاب و گروه‌های سیاسی.

وی رستگاری دنیا و آخرت را در تبعیت از ولایت فقیه دانست و اضافه کرد: رستگاری دنیا را با اسوه شدن ملت ایران در جهان بدست آورده‌ایم.

احمدی‌نژاد با تاکید بر اطاعت محض از ولایت فقیه خاطرنشان کرد: سهم‌خواهان تنها ولایت را تا جایی می‌خواهند که منافع‌شان تامین شود.

* جریان انحرافی منافقانی هستند که به مجموعه نظام نفوذ کرده‌اند

رئیس سابق دفتر بازرسی رئیس جمهور به مطالعه خود از جریان انحرافی اشاره کرد و گفت: با مطالعه‌ای که من بر روی جریان انحرافی داشته‌ام اکثر قریب به اتفاق آنان منافقانی هستند که توبه تاکتیکی داشته‌اند و به مجموعه نظام نفوذ کرده‌اند.

وی متذکر شد: جریان انحرافی را هم مانند جریان‌های معاند و مخالف نظام  به زباله‌دان تاریخ خواهیم دید.

دبیر سابق پدافند غیرعامل کشور با اشاره به دوری حضرت نوح از فرزندش، اذعان داشت: اگر تابع ولایت باشیم، افراد و عناصر دگراندیش و منحرف را باید از اطرافمان دور کنیم و آنها مانند مردگان هستند و زنده‌ها نمی‌توانند با مردگان تعامل و همنشینی داشته باشند.

احمدی‌نژاد در پایان از خانه‌نشینی 11 روزه رئیس جمهور انتقاد کرد.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول