اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان:

ظرفیت نیروهای اصولگرا در کردستان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان از عدم جابجایی برخی از مدیران در استان انتقاد کرد و گفت: از نیروهای اصولگرا در بخش‌های مختلف استان استفاده نمی‌شود.

ظرفیت نیروهای اصولگرا در کردستان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عباس حسین‌پناهی جمعه‌شب در دیدار اعضای جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با استاندار در سالن شهدای گمنام استانداری اظهار کرد: انتخاب برخی از مدیران استان رابطه‌ای است و ضابطه و سنجش معیار و ملاک‌ها در این مسیر دیده نمی‌شود.

به گفته وی، با بررسی واقعی مشاهده می‌شود که این عمل برای نگه‌داشتن برخی از مدیران و جلوگیری از خارج شدن آنها از گردونه مدیریتی استان است.

حسین‌پناهی تلاش استاندار کردستان در زمینه پیگیری مسائل و مشکلات و اقدامات قابل توجه به منظور ارتقای شاخص‌های توسعه استان را ستودنی خواند و خواستار اعمال روش‌هایی برای همراه کردن مدیران دستگاه‌ها با شخص استاندار به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های نظام و دولت در استان شد.

وی کردستان را با توجه به نقطه هدف دشمنان، نیازمند ارائه خدمات بیشتر خواند و تصریح کرد: با خدمات بیشتر زمینه رفع بیکاری و مشکل جوانان حل شده و تحقق اهداف دشمنان ناکام می‌ماند.

به گفته حسین‌پناهی، در صورتی که تمامی مدیران ادارات استان همانند استاندار از ویژگی‌های مردمی بودن، صداقت و عملگرایی برخوردار باشند، مشکلات در کردستان مرتفع شده و آسیب‌های اجتماعی دامنگیر جوانان و مردم جامعه نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات و پیامدهای بیکاری یک نفر در کردستان با مشکلات 100 نفر در سایر استان‌های مرکزی برابری می‌کند لذا لازم است که مسئولان برای پوشش این مسائل با جذب سرمایه‌گذاران و رونق اقتصاد بیشتر استان تلاش نمایند.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: مجموعه اصولگرایان کردستان به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در این استان فرهنگی و هموار شدن بیش از پیش زمینه برای توسعه شاخص‌های توسعه، آمادگی لازم برای کمک به مسئولان را دارند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه این آمادگی در نیروهای انقلابی کردستان وجود دارد اما از توان و ظرفیت آنها برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی در این منطقه حساس از کشور اسلامیمان استفاده نشده است.

حسین‌پناهی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که استان کردستان یک استان فرهنگی است، افزود: شعار اهداف معظم‌له در این زمینه را محقق نمی‌سازد بلکه باید روحیه حرکت در این مسیر در مسئولان ایجاد شود تا مولفه‌های فرهنگی این استان تقویت و فرهنگی بودن کردستان نمایان‌تر شود.

وی گفت: در برنامه‌های تربیتی و پرورشی آموزش و پرورش هم خلأهایی وجود دارد که نیاز به توجه جدی دارد اما اجرای برنامه‌هایی در حد رفع تکلیف زمینه را برای نفوذ دشمنان در جوانان فراهم می‌سازد.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان در پایان روند کارهای عمرانی در استان را مطلوب خواند و اضافه کرد: اما در این مسیر برخی از مدیران با استانداری هماهنگ نیستند و شاید با این موضوع پروژه‌های زیرساختی و عمرانی نیمه‌تمام تا پایان دولت دهم به اتمام نرسد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول