اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران برای عالمیان پیام تبریک منتشر کرد

مازندران در تدارک استقبال از نوشاد عالمیان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پیام تبریک خود به نوشاد عالمیان تاکید کرد: دو پیروزی پیاپی المپیکی عالمیان سبب مباهات ملی و غرور شهروندان مازندرانی شده است.

مازندران در تدارک استقبال از نوشاد عالمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به مناسبت کسب دو پیروزی ارزشمند نوشاد عالمیان، المپیکی مازندرانی در لندن پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: جلوه آبرومندانه و وداع قهرمانانه قهرمان بلامنازع خطه بزرگ‌پرور مازندران، نوشاد عالمیان بابلی از مسابقات خاطره‌انگیز المپیک لندن که برای اولین بار در تاریخ برگزاری المپیک، در رشته پرترافیک تنیس روی میز توانست دو پیروزی پیاپی المپیکی را به نام ایران اسلامی به ثبت برساند، موجب مباهات ملی و غرور شهروندان مازندرانی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این پیام یادآور شد: مازندران به داشتن چنین فرزندان برومندی افتخار کرده و یکایک آنان را از صمیم دل می‌ستاید و آغوش گرم خویش را در اولین فرصت برای زیباترین استقبال از این سرمایه بزرگ استانی می‌گشاید.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول