اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت شمشیربازی اصفهان:

یک هفته قبل از اعزام به المپیک مصدوم شدم

خبرگزاری فارس: پیشکسوت شمشیربازی اصفهان گفت: یک هفته قبل از اعزام تیم ملی شمشیربازی به المپیک 1976 مونترال به دلیل آسیب‌دیدگی از حضور در این مسابقات بازماندم.

یک هفته قبل از اعزام به المپیک مصدوم شدم

کیومرث طلوعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پیش از اعزام تیم به المپیک، اردوی بلند مدتی در تهران برگزار شد و من در جریان این اردو دچار مصدومیت شدم و زانویم آب آورد.

وی ادامه داد: یک هفته مانده به اعزام تیم به مسابقات المپیک، به دلیل این آسیب‌دیدگی اردوی تیم ملی را ترک کردم و فرصت حضور در المپیک را از دست دادم.

پیشکسوت شمشیربازی اصفهان افزود: در این دوره از المپیک تیم ملی ایران در بخش مردان با سه تیم کامل در اسلحه‌های اپه، فلوره و سایر شرکت کرد اما در بخش بانوان تیم فلوره تنها شرکت کرد که از جمع چهار شمشیرباز ایرانی، گیتی محبان و مریم آچاک از اصفهان بودند.

وی ادامه داد: شرایط شرکت در مسابقات المپیک نسبت به گذشته دشوارتر شده و شمشیربازان ایرانی مسیر دشوارتری را برای حضور در این مسابقات باید پشت سر بگذارند.

طلوعی افزود: شمشیربازان ایرانی برای اینکه بتوانند به سطح جهانی نزدیک شوند، باید تمرین‌های منسجم‌تری را پشت سر بگذرانند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول