اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی آمل:

مسئولان کشتی مازندران با خانواده المپیکی‌ها دیدار می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی آمل گفت: رئیس هیئت کشتی مازندران اعلام کرده که قصد دارد به اتفاق تعدادی از مسئولان هیئت کشتی مازندران با خانواده همه کشتی‌گیران المپیکی این استان دیدار کند.

مسئولان کشتی مازندران با خانواده المپیکی‌ها دیدار می‌کنند

قدرت‌الله نهاوندیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان مازندران به میزبانی آمل برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه این رقابت‌ها 28 شهریور ماه سال جاری به مدت چهار روز دنبال می‌شود، بیان داشت: این مسابقات که با موافقت مسئولان ورزش کشتی استان به آمل واگذار شد در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود.

نهاوندیان با اشاره به اینکه دوره قبلی این رقابت‌ها سال گذشته به میزبانی مرکز استان برگزار شد، تصریح کرد: این رقابت‌ها در کشتی آزاد با وزن‌کشی در روز 28 شهریور آغاز شده که رقابت کشتی‌گیران در روزهای 29 و 30 این ماه برگزار می‌شود.

این مسئول درباره مسابقات کشتی فرنگی یادآور شد: وزن‌کشی این رشته نیز 30 شهریور برگزار می‌شود تا کشتی‌گیران شهرهای مختلف مازندران سی‌ویکم این ماه به دیدار هم روند.

رئیس هیئت کشتی آمل با بیان اینکه در روزهای گذشته نیز این شهرستان میزبان مسابقات فرنگی نوجوانان و رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان مازندران بوده، گفت: آمل یکی از قطب‌های کشتی‌خیز مازندران است که این امر باعث شده تا کشتی‌گیران این شهرستان در استان سرآمد باشند.

وی اذعان داشت: همچنین ثمربخش رئیس هیئت کشتی مازندران به همراه مسئولان شهری و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان از خانواده قاسم رضایی کشتی‌گیر فرنگی‌کار تیم‌ملی کشورمان در وزن 69 کیلوگرم که در مسابقات المپیک 2012 لندن به سر می‌برد دیدار کردند که در این دیدار رئیس هیئت کشتی مازندران گفته که قصد دارد با خانواده همه کشتی‌گیران المپیکی این استان دیدار کند.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول