اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از ورزشکاران المپیکی بوشهر

هجوم کاروان رئیسعلی‌دلواری به مدال‌های المپیک لندن

خبرگزاری فارس: امسال استان بوشهر یک ورزشکار المپیکی و 4 ورزشکار پارالمپیکی در قالب کاروان رئیسعلی دلواری در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک لندن دارد.

هجوم کاروان رئیسعلی‌دلواری به مدال‌های المپیک لندن

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان بوشهر صبح امروز در نشستی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و شماری از رؤسای هیئت‌های ورزشی از آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های المپیک گفتند.

برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش استان بوشهر یک ورزشکار سهمیه حضور در رقابت‌های المپیک را کسب کرد، لیلا رجبی ورزشکار بلاروسی الاصل تیم ملی ایران و اهل استان بوشهر امسال در رشته پرتاب وزنه در رقابت‌های المپیک حضور خواهد یافت.

پیمان رجبی همسر لیلا رجبی نیز که خود از قهرمانان پرتاب وزنه ایران بوده نتوانست سهمیه المپیک را کسب کند.

به کسب مدال در المپیک امیدوارم

لیلا رجبی در ارتباط با آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های المپیک گفت: نمی‌توان رقابت‌های المپیک را پیش‌بینی کرد اما به کسب مدال در المپیک امیدوارم.

وی بیان کرد: خیلی خوشحالم که توانستم به‌عنوان نماینده استان بوشهر سهمیه حضور در المپیک را کسب کنم و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران و بوشهر باشم.

رجبی اضافه کرد: تمرینات سختی را در ایران و بلاروس پشت سر گذاشتم و خود را برای رقابت با مهم‌ترین رقیبانم از نیوزلند، روسیه و آلمان آماده کرده‌ام.

ورزشکار المپیکی استان بوشهر گفت: اردوی سه ماه خوبی در بلاروس داشتم و 12 مرداد برای حضور در رقابت‌ها به المپیک سفر خواهم کرد.

استان بوشهر در پارالمپیک نیز 4 نماینده شایسته دارد که هر کدام از آنان علاوه بر کسب مدال‌های مختلف آسیایی در رقابت‌های پارالمپیک نیز مدال کسب کردند.

 

سجاد نیک‌پرست و سید علی حسینی‌لیراوی در پرتاب نیزه، مهرداد کرم‌زاده در پرتاب دیسک و مرتضی کریمی‌زاده در فوتبال هفت نفره نمایندگان استان بوشهر در رقابت‌های پارالمپیک لندن هستند.

تمرینات سختی برای پارالمپیک سپری کردم

سجاد نیک‌پرست یکی از ورزشکاران پارالمپیکی بوشهر در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران گفت: امسال در رشته پرتاب نیزه در پارالمپیک حضور خواهم داشت و با دعای خیر مردم امیدوار به کسب مدال نیز هستم.

وی گفت: با وجود اینکه تمرینات سختی را پشت سرگذاشتم اما باز هم نیازمند دعای خیر مردم استان و کشور هستم.

نیک‌پرست ادامه داد: تمرینات منظم خود را در مشهد زیر نظر حمید مزارزهی دنبال می‌کنم تا در زمان مسابقات به آمادگی صددرصد برسم.

با کاروان رئیسعلی دلواری مدال‌های پارالمپیک را درو می‌کنیم

سید عرفان حسینی‌لیراوی نیز یکی دیگر از ورزشکاران پارالمپیکی لندن است، او نیز پس از این نشست در جمع خبرنگاران گفت: 10 سال عضو تیم ملی هستم و تاکنون 12 مدال جهانی و آسیایی کسب کردم و امسال نیز امیدوار به کسب مدال در پارالمپیک لندن هستم.

وی گفت: در المپیک آتن چهارم شدم اما امیدوارم نخستین مدال پارالمپیک خود را کسب کنم.

حسینی‌لیراوی گفت: نام کاروان پارالمپیک ایران امسال رئیسعلی‌دلواری نامگذاری شده و تلاش می‌کنیم با نام دلاور خطه‌های جنوب مدال‌های رنگارنگی را برای ایران کسب کنیم.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول