اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه المپیک

دو وزنه‌بردار اردبیلی در تکاپوی کسب مدال المپیک هستند

خبرگزاری فارس: در حالی که چند روزی به آغاز رقابت‌های المپیک لندن باقی‌مانده است دو وزنه‌بردار اردبیلی حاضر در این رقابت‌ها خود را برای حضوری قدرتمندانه آماده می‌کنند.

دو وزنه‌بردار اردبیلی در تکاپوی کسب مدال المپیک هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل عصر امروز در نشست با جمعی از مدال‌آوران و ورزشکاران زبده اردبیلی اظهار داشت: اردبیل از دیرباز در ورزش کشور سرآمد بوده و در رشته‌های کشتی، وزنه‌برداری و ژیمناستیک توانسته است قدرت و صلابت این دیار پرافتخار را به نمایش بگذارد.

احد پازاج با اعلام این‌که آرزوی هر ورزشکاری حضور در صحنه المپیک و رقابت با رقبای سخت‌کوش و بسیار قدر دنیا است، تصریح کرد: المپیک رویداد و میدان بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است که اگر ورزشکاران به قدرت و صلابت ایمان و باور خود تکیه نکنند کسب مدال و پیروزی در این میدان بسیار سخت و دشوار به نظر می‌رسد.

وی برای دو ورزشکار اردبیلی سجاد انوشیروانی و سعید محمدپور به عنوان نماینده مردم استان در المپیک لندن آرزوی موفقیت کرد و افزود: از بین 12 هزار ورزشکار شرکت‌کننده در این رقابت‌ها از بیش از 205 کشور دنیا از اردبیل نیز دو وزنه‌بردار را راهی این رقابت‌ها می‌کنیم که پیش از این در مسابقات جهانی و بین‌المللی توانسته‌اند خوش بدرخشند.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: برای ما افتخار بسیار ارزشمندی است که این ورزشکاران ما در میدان سخت و نبرد مردان پولادین آماده شده و نه‌تنها از نظام اسلامی و ایران ما در عرصه المپیک دفاع می‌کنند بلکه تلاش می‌کنند تا نام اردبیل را نیز سربلند و سرافراز کنند.

پازاج غیرت و داشتن روحیه اعتقادی قوی را از ویژگی ورزشکاران اردبیلی حاضر در مسابقات متعدد جهانی و بین‌المللی توصیف کرد و ادامه داد: ما هر چه‌قدر در ورزش قهرمانی سرمایه‌گذاری کنیم نتیجه آن افزایش غرور و عزت ایرانیان در تمام صحنه‌ها و میادین جهانی می‌باشد.

به گزارش فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل میدان المپیک را میدان نمایش توانمندی و غرور ایرانیان برای حضور در بالاترین سکوی قهرمانی توصیف کرد و بیان داشت: انتظار می‌رود کاروان 53 نفره ایران در المپیک 2012 لندن بتواند افتخارآفرین بوده و با کسب مدال‌های رنگین و رتبه‌های بالا امید و نشاط را به جامعه تزریق کند.

سی‌امین دوره رقابت‌های المپیک به عنوان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان از ششم مردادماه تا 23 مردادماه به میزبانی کشور انگلیس و شهر لندن برگزار می‌شود تا غرورآفرینان ایرانی نیز که با کسب 53 سهمیه در این رقابت‌ها حاضر هستند، بتوانند در تاریخ المپیک بار دیگر افتخارآفرینی کرده و در جایگاه مناسب قرار بگیرند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول