اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

پیشرفت 35 درصدی پروژه پل سیدالشهدای زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار زنجان از پیشرفت 35 درصدی در پروژه پل سیدالشهدای زنجان خبر داد.

پیشرفت 35 درصدی پروژه پل سیدالشهدای زنجان

اصغر عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر 320 شمع در پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدای زنجان کار شده است.

وی میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا را 12 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با پیشرفت 35 درصدی در حدود 3 میلیارد و 500 میلیون تومان در این پروژه هزینه شده است.

معاون عمرانی شهردار زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره تاخیر به وجود آمده در پروژه سیدالشهدای زنجان گفت: اجرای این طرح به دلیل معارضات ملکی با مشکلاتی مواجه شده بود که تا حدودی رفع شده است.

وی از حل 70 درصد معارضات ملکی در محل احداث پل غیر هم‌سطح سیدالشهدای زنجان خبر داد و تصریح کرد: با حل معارضات باقیمانده روند اجرای پروژه سرعت خواهد گرفت.

عزیزی با اشاره به اینکه بر اثر زمانبندی اعلام شده پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا در شهریور سال آینده به پایان می‌رسد، تاکید کرد: اگر روند اجرای پروژه با همین روند فعلی ادامه یابد پل در موعد مقرر به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های بزرگراه ولایت و زینبیه غربی نیازمند انجام تملک‌های لازم است، تصریح کرد: تملک‌های لازم برای اجرای این پروژه‌ها باید به پایان برسد تا این پروژه‌ها عملیاتی شوند.

معاون عمرانی شهردار زنجان از انجام 80 تا 90 درصد تملک‌ها برای اجرای طرح سبزه‌میدان خبر داد و افزود: مدت زمان اجرای این طرح چهار سال در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح سبزه‌میدان با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود.

عزیزی از اجرای خاکبرداری در ضلع غربی طرح سبزه‌میدان برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی خبر داد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول