اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی اجرایی می‌شود

احداث تقاطع غیرهمسطح "وکیل آقا" در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: شهردار کرمانشاه گفت: به زودی عملیات اجرایی طرح مطالعاتی میدان مادر "وکیل آقا" انجام می‌شود.

احداث تقاطع غیرهمسطح "وکیل آقا" در کرمانشاه

 به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، پیمان قربانی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: طرح جامع ترافیکی اندیشیده شده برای چهارراه مدرس و میدان غدیر نیز تقاطع غیرهمسطح است.

قربانی تصریح کرد: مطالعه اولیه طرح تقاطع غیرهمسطح ده‌مجنون، تقاطع غیرهمسطح میدان امام‌خمینی در حال انجام است و مهندسان مشاور طرح‌های مطالعاتی خود را تهیه و ارائه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین، حجم همسنگ سواری بالا، حرکات چپ‌گرد و تداخلی‌، حرکات وسایل نقلیه سنگین در احجام بالا در ساعت پیک ترافیک از جمله مشکلات تقاطع ده‌مجنون است لذا مطالعات اولیه این طرح مبنی بر اجرای تقاطع غیرهمسطح در حال انجام است.

شهردار کرمانشاه گفت: طرح مطالعاتی اصلاح میدان مادر" وکیل آقا" انجام شده است و به زودی عملیات اجرایی آن به صورت تقاطع غیرهمسطح شروع خواهد شد.

وی رشد ترافیک شهری را در منطقه 5.5 درصد دانست و خاطرنشان کرد: استاندارد این طرح بالاتر از حداقل‌ها، طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های ترافیکی استان مشکلاتی دارد که باید رفع شوند، تصریح کرد: آموزش فرهنگ ترافیک در راستای اجرای صحیح قوانین راهنمایی و رانندگی، همچنین آموزش رانندگان تاکسی باید انجام شود و این موضوع در دستور کار شهرداری و پلیس راهور استان قرار دارد. لذا مصوب شد که مراکز آموزش رانندگان تاکسی در اختیار تاکسیرانی کرمانشاه قرار گیرد.

گفتنی است، در جلسه شورای ترافیک امروز که باحضور استاندار کرمانشاه تشکیل شد، اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح مادر "وکیل آقا" تصویب شد و مطالعه تقاطع غیرهمسطح ده‌مجنون و میدان امام‌خمینی نیز بررسی شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول