اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه کیش هشدار داد

برخورد قاطع با هنجارشکنان در کیش

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کیش گفت: پلیس جزیره برخوردی قاطع و جدی با هنجارشکنان در حوزه‌های عرضه مواد غذایی طی ماه مبارک رمضان خواهد داشت.

برخورد قاطع با هنجارشکنان در کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، سرهنگ ستاد حسین دهکی عصر امروز در نشست تعاملی فرماندهی انتظامی ویژه کیش که با حضور مدیر عامل و هیئت مدیره و اعضای جامعه مراکز پذیرایی جزیره در راستای کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار داشت: رعایت تمام دستورالعمل‌های اماکن عمومی و شئونات اسلامی از سوی کسبه در ماه مبارک رمضان مورد تاکید است.

وی افزود: بدیهی است فروشندگان مواد غذایی، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، فست فود فروشی‌ها و سایر مراکز عرضه مواد غذایی موظف به رعایت این مسئله هستند.

رئیس پلیس کیش تاکید کرد: ماموران انتظامی جزیره با کسانی که بخواهند رعایت مقررات را نکند برخورد قانونی و لازم را خواهند کرد.

وی در ادامه پیرامون قوانین و مقررات صنفی با توجه به قرارگیری در ماه رمضان و ضرورت رعایت شئون اسلامی در حفظ حرمت این ماه توجیهات و تذکراتی به مسئولان واحدهای صنفی ارائه و یادآور شد:  پلیس جزیره در طول ماه مبارک رمضان، تمامی واحدهای صنفی را کنترل و با متخلفان برخورد قاطع می‌کند.

دهکی اضافه کرد: پلیس در این ماه با نظارت کامل به واحدهای صنفی از جمله مراکز پذیرایی، کافی شاپ‌ها، با آن دسته از واحدها و متصدیانی که شئون اسلامی را در این ماه رعایت نکنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی همچنین در رابطه با نحوه سرویس‌دهی هتل‌ها، رستوران‌ها و سالن‌های پذیرایی و شیفت‌بندی آنها برای ارائه خدمات به مسافران در سطح جزیره توضیحاتی ارائه داد.

دهکی در ادامه به واحدهای صنفی که مجاز به ارائه خدمات به مسافران هستند، توصیه کرد که واحدهای صنفی خود را به شکل مطلوب استتار کرده و از ارتکاب اعمالی که موجب خدشه‌دار شدن حرمت این ماه می‌شود، خودداری کنند.

فرمانده انتظامی کیش افزود: با واحدهای صنفی که به صورت غیر مجاز اقدام به توزیع و سرو غذا در طول ماه مبارک رمضان کنند برخورد قانونی خواهد شد.

دهکی حفظ شئون ماه مبارک رمضان را بر همگان واجب دانست و از دارندگان عذر شرعی روزه‌داری خواست از خوردن و آشامیدن و انجام کارهای خلاف آداب و شئون ماه مبارک در انظار عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول