اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر خبر داد

برخورد جدی با هنجارشکنان ماه رمضان در ملایر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در ماه مبارک رمضان با هنجارشکنان تظاهر به روزه‌خواری در شهرستان ملایر برخورد جدی می‌شود.

برخورد جدی با هنجارشکنان ماه رمضان در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی ظهر امروز در جمع مبلغان شهرستان ملایر وجود روحانیون و مبلغان را مایه سعادت و خوشبختی در جامعه خواند و اظهار داشت: امام راحل ما به عنوان یک روحانی بزرگ با بیان شیوا و معنویت بالای خویش انقلابی در جهان اسلام به پا کرد که آثار آن تا قرن‌ها ادامه دارد و بیان شیوا می‌تواند به عنوان ابزاری تأثیرگذار از کتب و مطالب مکتوب باشد.

وی ادامه داد: روحانیون به عنوان قشر مهم و بزرگی در جامعه هستند که با ارتباطی که با اقشار مختلف در جامعه دارند، با توجه به نیازهای مردم سخن می‌گویند که در این میان باید سمت و سوی جامعه را به سعادت و آنچه برای مردم مفید و عامل رستگاری است پیش ببرند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه در تأکید به روحانیون افزود: شما به عنوان مروج احکام اسلامی باید مردم را در ماه مبارک رمضان نسبت به مسائل روز جامعه آگاه کنید و در منابر مساجد در ارتقای مسائل امنیتی جامعه تلاش بیشتری داشته باشید.

وی اظهار داشت: امروز مسئله امنیت به تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان تنفس برای جامعه است و اگر امنیت یک جامعه به خطر بیفتد جامعه دچار تزلزل می‌شود.

سعیدی تصریح کرد: مسئله امنیت بر سه محور علم و دانش، معنویت و مشارکت استوار است و اگر این مسائل در جامعه نباشد امنیت مردم به خطر می‌افتد لذا می‌طلبد برای این مهم همه اقشار و مسئولان مشارکت داشته باشند تا جامعه‌ای امن و به دور از دغدغه داشته باشیم.

وی افزود: روحانیت باید در کنار مردم به مسائل تربیتی خانواده‌ها توجه داشته و ضمن آشنا کردن خانواده‌ها و نیازهای معنوی آنها با برنامه‌ریزی درست و ترویج احکام اسلامی، در تقویت این مهم بکوشد.

سعیدی ابراز داشت: امروز خانواده به عنوان کوچکترین و در عین حال مهم‌ترین رکن اجتماع در معرض آسیب‌ها و تهدیدهای مختلف قرار گرفته و دشمن از راه‌های مختلف در خانواده‌ها رخنه کرده و از درون جامعه ما را در معرض فساد قرار داده است.

وی اظهار داشت: اگر مسائل دینی و معنوی در خانواده کمرنگ شود آسیب جدی بر پیکره اجتماع وارد می‌آید که روحانیون باید در زمینه جذب مردم به ویژه جوانان به مسائل دینی و معنوی پیشقدم شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه به برنامه‌های نیروی انتظامی ملایر در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی شهرستان همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متعددی را در این زمینه اجرایی می‌کند که مهم‌ترین آن برخورد با هنجارشکنان تظاهر به روزه‌خواری است.

وی افزود: در ماه رمضان نیروی انتظامی با شدت با افراد روزه‌خوار در ملأ عام برخورد می‌کند چرا که از نظر ما روزه‌خواری جرم بوده به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم احساسات همشهریان روزه‌دار جریحه‌دار شود.

سعیدی گفت: در این راستا به رستوران‌ها، اصناف و... سرکشی‌ می‌شود که در صورت بروز تخلف با آنها برخورد می‌شود و برای مسافران نیز رستورانی سرپوشیده در نظر گرفته شده است.

وی از افزایش گشت‌های نیروی انتظامی برای امنیت بیشتر در این ماه در ملایر خبر داد و افزود: با هر گونه مواد مخدر و توزیع‌کنندگان آن نیز با شدت بیشتری برخورد می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌های گشت امنیتی در شب‌های قدر نیز در این ماه توسط نیروی انتظامی شهرستان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول